Ya Allah Kau Tabahkan Hatiku Menghadapi Hari2 Mendatang..

Tuesday, April 08, 2008
Kitaorang nye Testing training bermula semalam. Huhuhu, maknenye aku takkan ngadap pc aku la. cuma kalau lunch time n klu rest kejap leh arr aku usha2 pc aku, cek2 email, bls2 email, 4wd2 email, reply communicator.. bilik training seblah ni je. Tapi kan, huhuhu, rupanye training ni lagi penattt. Ceh aku ni, cm x penah attend training lak. Mane taknye, klu de activiti tuh, boleh la tahan.. tapi kalau nk tahan je telinga mendengar segala input-input yg sangat berguna itu, huhuhuhu Allah je la yang tahu betapa mata ni...ingin terpejam rapat gitu. Tapi tahan je la, nanti kan nampak sangat tak hormat kt instructor tu,penat2 dia berbicara,tp de yg tido.. dh la import dr Bangalore lak tuh.. so aku pn pe lagi, cara yang paling mudah, belasah nescafe la.. walaupun aku x berape gemar akan nescafe, tp demi tahan ngantuk.. belasah je la.

Ok la, hari ni kul 5, training dh setel. Alhamdulillah. Kuar bilik, mata terus segar bugar..Ngadap pc and terus apdet blog.. Hahaha, ader org salah tafsir aku, dia ingat aku bzi ngan training, blog aku takkan terupdate. Well cik Minen, it's me then.. hahahahaha.

Banyak je aku nak citer ni, tapi tak terluah pulak. Mayb banyak sgt input yang masuk kut masa training hari ni. Huhuhuhu, fida fida.. what ever la.

Eh, tapi baru teringat satu cerita lawak hari ni,begini ceritanya...hahahaha.. gelak dlu..Ok, begini ceritanya. Kitaorg kuar lambat lunch ari ni.. Almaklumlah training punya pasal, demi training tak pe la kuar lambat lunch pn. Walaupun masing2 dah cam kebulur. hahahhaah. Cam biasa kitaorg lunch kt Arena ni je,lagi pun dekat jalan kaki je, pas makan, si Mekdi ni duk usha burung2 murai yang de kat ctu, yang sedang makan makanan yang tak abis, sekali tengah dia kalut nak kasi payung dekat Hid, entah burung mane yang terberon atas baju dia.. huhuhuhu.. Kecoh mekdi time tu. Saizul pulak, tak abis2 gelak.. aku pun same.. Sori la Mekdi, bukan niat nak gelak, tapi tak penah2 dengar de orang yang kene beron ngan burung kat situ. huhuhu.

p/s: Beron tu diciplak dr ayat Palie..
beron....berak

Pengajaran hari ini, jangan duk usha burung kt Arena tuh.
hihihi..
Rasanye tu je la kut, tuk petang ni
InsyaAllah, kalau diberi kekuatan, akan ku apdet tuk sesi malam pulak
Till then..
WaAllahualam
Wasalam

3 comments:

fatal1ty said...

Come on, be empowered, enjoy your time and be strong in your own powers.;-)

[Palie] said...

hahahaa.. adeeii lawak.. kalo aku ade situ pun mau gelak guling2.. sian mekdi... hehehe..

Afida Anuar said...

Baek lah, sok akan cuba be strong cik fadhil.. perghhhh ayat semakin hari semakin mantap seh..

Hahahha, itu la palie, aku pn gile2 tergelak tadi...wakakakaka..mmg cian la kt mekdi..ni pn aku tulis cerita aku mintak izin dia dlu..dia x kisah..
wakakakaka

 

Browse