Wiken Terakhir Bersama Sal...

Sunday, April 27, 2008
Sal mengkanselkan niat untuk ke umah makciknya pada hari ini. Tidaklah dapat dipastikan sebabnya.. tapi at least dapat jugak dia spend masa kt umah packing barang2 nya yang tak terpacking lagi...

Seawal pagi, Sal turun membasuh keretanya buat kali terakhir seblum dia fly ke India. Aku n Muni folo sekali. Walaupun petang semalam kitaorang dah lap kereta, tapi hari ni kitaorang turun gak la, leh bersih2 karpet dalam plak, niat nk teman Sal . Lagipun dah lame kitaorang bertiga tak basuh kereta sama-sama. Semalam takat aku n muni je.

Lepas kete smua dh bersih luar dan dalam, aku n muni bergegas ke Alamanda.. semalam Muni bersungut nk pi sana nak cari tafsir Quran. So leh arr aku teman dia dan alang-alang pi sana boleh la kitaorang cari bahan tuk masak tengah ari. On d way nak gi Alamanda, terserempak dengan im kt simpang kt Pangsapuri ni. Dia datang dengan ayahandanya. Niat tuk jumpa Sal seblum Sal pi India. Tapi takpe la x jmpa aku n muni pun, nnti leh jmpa lagi. Kan Im? huhuhu....

Gara-gara Saizul menanyakan aku cara nak buat sotong rebus tempoh hari, so aku pun cam mangidam la plak nak makan sotong rebus, hahaha.. alang-alang dh sampai Alamanda, masuk careffour, gi bahagian dapur beli sotong. Huhuhu...

Balik umah terus masak sotong rebus. Makan same2 ramai2. Besttttttnyeee....muni lak, buat sambal kicap dengan telur goreng.... superb tul la lunch ari ni...budget Im datang pas zohor, leh makan ramai2 sekali. Sekali, balik je Alamanda tengok Im dah balik bersama ayahandanya. huhu.. Xder rezeki Im la kut.

Pas makan2, sal menyambung packing barang2nya. huhuhu.. mmg besaq la beg yang bakal diterbangkan bersama nanti. Aku dan muni hanya mampu memerhati je.. hahahah, nak tolong enggak tau dong.. huhuhu. Packing barang aku, tau arr.. hihihi, n barang2 tuttt.. hahahhahaah

Petang lak, kitaorang lepak2 same2.. sembang2 same..tengok tv same2...tido same2..hahaha... Sok setat keje, mmg kitaorang takde masa dah nk spend masa cenggini.. dah masing2 ngan timing masing-masing la plak, n Jumaat ni, Sal nak terbang dah.. huhuhu.

Ok la, tu je citer ari ni kut... sok dh ari senin...Monday morning sickness lagi... hahahahahaha..

moga ketemu di lain entry..
WaAllahualam
Wasalam

0 comments:

 

Browse