Bsok Besday Aku??

Thursday, April 03, 2008
Ishhh rasa x lena arr tido malam ni klu aku hanya apdet blog ngn satu entry je sehari... wakakakakaka..

Penat, letih, ngantuk, huhuhu tu je yg aku leh rasa tatkala kaki mnjejak lantai umah. Padahal kerja bukannye buruh binaan pun, bukannye jadi cikgu pun, yang kene menteriakkan suara mendidik anak bangsa, bukan juga driver lori atau bas, yang satu hari duk static atas kenderaan berkenaan sambil ke sana ke mari, bukan juga PM, yang sibuk bekerja keras membangunkan negara..ek? aku hanya keje biasa, masuk opis yg aircondnya sejuk sampai rasa cm kt Alaska.. duduk depan pc, buat2 bzi..hahaha, pdhal mmg bzi pn. yer ker?hahahaha keje duk lam tu je, tak susah-susah nak kene angkat barang-barang ke apa ke, tak susah-susah nak berkejar ke sana ke mari.

Duk opis, relek, maintain... tapi kenapakah kepenatan sebegini sering melanda?? Kadang2 lepas isyak rasa mata dah layu semacam.. tu yang duk pkir2, aku buat ape la hari ni yang penat sgt...nak kate drive, tak sampai 10 minit dh sampai opis. Apakah yang nak penatnye ngn drive tuh. ..huhuhu.

Ok la, mayb sebab sekarang dah tak exercise cam dulu kut. Tu yang badan tak cergas kan?kalau dulu, seminggu lam 2,3 kali main bdminton.. futsal... Ok la badan kuar peluh n cergas arr..skrang?? ni dh berape lame dh tak main pe2.. huhuhu. Patut arr penat semacam. huhuh. Ish ish ish, cik fida cik fida.. So teman2 sekalian, sape2 yg nk main bdminton ke, futsal ke, roger2 arr cik fida ek!! :D Ceh, wat advertisement kt cni plak.

Ok la, aku pun memang dah ngantuk n nak tido pun.

Besok besday aku?? hanyalah kisah seorang hambaAllah ni, dia ingatkan besok besday aku sbb aku ckp aku dapat tpon org free besok..& dang dang dia ingt besok adalah akunye besday, huhuh, siap wish lagi.. Mekasih 4 d wish in advance, terharu lak!! Tp aku suh dia wish aku balik la bulan 10 ni,br real, klu wish ari ni tak real la...hahahaha. Klu hambaAllah tu terbaca, sjer nk kongsi cerita ngan semua. Tak der niat apa2 pun..sekadar berkongsi kisah hidup aku untuk ketika ini :D

p/s: dang dang(bahasa ganu) ...... terus

7 comments:

noor munirah said...

nak maen gak..nak maen gak...

Afida Anuar said...

Nak maen apa ni cik muni? masak2..hahahahha.. Jom jom

fatal1ty said...

Keep ur mind cool with Meditation...

Visualising Early Morning sunrise and sunset will help u to improve ur health and confidence...

Just Try This..Mayb it works!!

p/s:xpon minum ayam brands..kekeke.

Anonymous said...

macam tau je sapa hamba Allah itu...
eheheheh

Afida Anuar said...

Yer ke cik fadhil.. tiap2 ari tngok matahari terbit n terbenam, xder pe2 pn.. hahahha

ye cik halimah..siapakah hamba Allah itu?? hahaha, aku pun tak tahu :D

fatal1ty said...

Yeke idak tgk matahari..bknke bulan yg ditengok?? hahaha

Afida Anuar said...

BUlan direnung, matahari ditengok.. hahahaha..ayam brands x penah minum. huhuhu

 

Browse