Bila hati enggan berbicara..

Saturday, April 12, 2008
Satu hari blog ni dibiarkan tanpa sebarang entry.. rasa lain macam sangat.. Tapi aku biarkan jua.. Entah, tidak tahu mengapa hari ini, tangan ini berat benar untuk dibiarkan menari-nari atas keyboard. Fikiran rasa begitu kosing untuk meluahkan sejuta rasa yang memendam di jiwa dan hati ini seakan kaku untuk berbicara..
Aku kah ini?

Kedinginan malam ni betul2 terasa sampai ke tulang. Sehinggakan tidak sabar pula rasanye untuk melelapkan mata. Tapi malam masih muda. Layan Tv pn ok gak. Citer ni pn cam OK untuk ditonton. 'A Lot Like Love'...Tapi tengok la cmne, kalau aku still diberi kekuatan untuk menonton. huhu. Kalau idak. Good Nite. Sweet Dreammm.. hhihihi

IIUM Alumni Homecoming Dinner.. nanti la kalau aku rajin aku citer.

Ader org kate "Cintai dan sayangi lah diri mu, sebelum menyintai dan menyanyai orang lain"
Hmmm...Betul ke? Sekadar renungan bersama.

Ok tu je la kut tuk kali entry kali ini. huhuhu.
Sampai ketemu di lain entry InsyaAllah.
Till then
WaAllahualam
Wasalam

0 comments:

 

Browse