Tatkala Perasaan Ini Mahu Berkata-kata...

Thursday, April 17, 2008
10 minit berlalu mengadap lembaran putih di depan mata. Still kosong, suci, bersih tidak tercemar oleh patah-patah perkataan yang bakal dicoretkan. Aku mahu coret pe ek ari ni? dari tadi tidak tercemar lembaran putih ini. huhuhu.

Perenggan demi perenggan aku taip, dan perenggan demi perenggan juga aku delete. Arghhh, tak seswai lak nak postkan kat blog aku ni. Aku nih!!! apakah??? Macam banyak jek bende tadi yang aku nak luahkan.... Tapi... nanti la.

2 comments:

fatal1ty said...

The thoughts that u hv about urself will b echoed in the voices of others.. So keep up writing, eventho u felt it not suitable to post but mayb the others will luv it!!!

Afida Anuar said...

hahaha, yer ke the others will luv it.. kang baca kang de yg tmuntah lak...x pasai2.hhahaha

 

Browse