Sehari Tanpanya di Sisi. What would happen?

Friday, April 11, 2008
Malam ni,hari Jumaat malam... aku terpaksa menghadirkan diri ke IIUM Alumni Homecoming Dinner. Bukan lah terpaksa, tapi dengan rela hati la aku pegi sebab aku fikir dah lame tak jumpa kengkawan UIA ni. Bukannye senang nak jumpa x-uia ni. Maklum lah masing-masing bizi dengan kerjaya masing-masing dan tak semua berada di KL ni. So time ni la nak bersua muka, menanye khabar berita, mendengar berita dan macam2 lagi la bagi mereka yang menghadirkan diri mcam aku ni..chewahhh.. Well, that's UIA nye story then.

Tapi dengan member2 X-Infocion lain pulak ceritanya. Walaupun masing2 cam bzi. Tapi ada je waktu yang kitaorg plan n gather sama-sama time wiken la. Nama je gathering infosys, macam 4,5,6 tahun tak jumpa, tapi sebenarnya, baru je minggu lepas wat gathering, minggu ni buat lagi. Baru je bulan lepas jumpa-jumpa n makan-makan, bulan ni nak buat lagi. Adehhh.. macang-macang..tp best pe kan? hihihi

& pe yang jadi problem nye plak, dinner tuh setat kul 8mlm. huhuhu, aku dr Cyber ni dh la kuar opis kul 6ptg. Jalan ke Gombak memang for sure Jam nye la. Lebih2 lagi dekat MRR2 n Kt Taman Shamelin. So aku plan mgrib kt umah je la. Tak kisah la sampai lambat ckit pun. Kan kan? Tak kemane gak dinner tuh.. huhuhu.

Nanti kalau aku tidak meninggalkan kamera aku, leh arr aku snap 2,3 keping gambar dinner untuk dimuatkan lam next entry. Kalau idak, bed time story la.. hahahahhahah. 2, 3 keping je? hahahahah.. We'll see then.

So disebabkan dinner tu of course la abis lambat. So aku pn kol la cousin aku,yang juga lecturer kat UIA, yang juga X-UIA, yang juga dijemput menghadiri dinner tuh malam ni. Huhu, banyak nye 'yang'. Konfem dia pun pegi, tapi lambat la sikit. So tujuan aku tepon dia sebab nk konfemkan overnite aku kat umah dia. Dari hari tu dia ajak pi umah dia, dan aku tidak berkesempatan lagi tuk ke sana. So ni la masanya nak melawat sanak saudara. hahahah.
So konfem aku tido umah dia malam ni. Lagi pun, takkan aku nak drive sensorang balik ke Putrajaya malam-malam. Kalau 1km tu x pe gak, ni berpuluh2 km nak ke Putrajaya....Ishh, tak berani la aku. Dah la sekarang ni bermacam-macam kes terjadi apabila perempuan drive sorang diri di malam hari. huhuhu. Nauzubillahiminzalik..

Besoknye, Aku kene ke Shah Alam pulak. Cousin aku yang duk sana baru kol semlm, jemput tuk makan2 kat umah dia. hahaha, ramainye cousin.. :D
So disebabkan cousin aku Kak Nor de hal, so dari Gombak aku akan bawak la anak-anak dia pi sekali dengan aku ke Shah Alam tuh.. huhuhu, Jauhnye perjalanan hari esok!!! n malasssssnyeee...huhuhu. Ceh, macam tak biasa,aku nih!!!

Nampaknye memang tak mengadap pc la aku seharian sok. huhuhu, We'll see then... hihihi
Ok la, this time around, really need to settle this test case.
Got to Go.. till then
WaAllahulam
Wasalam.

p/s: Org UIA tu br reply email aku hari ni yang mengkonfemkan aku pi dinner tu. Padahal aku dah hantar email tuh sebulan lepas. huhuhu sabo je la. :D

0 comments:

 

Browse