Kau Ni Pun...

Tuesday, April 29, 2008
Memandangkan hari ni agak awal aku bersiap, sesudah siap mengiron baju maka aku mendudukkan diri aku di depan pc ni... niat tuk apdet blog, untuk pe lagi..hahahah, Aku tidak mahu tatkala sampai di opis, Adik Pian akan menge'ping' aku kerana tidak mengapdet blog..Kalau ikutkan semalam aku dah apdet, tp disebabkan semalam aku asyik chatting dan layan tv;csi,prison break,apprentice maka semalam blog dibiarkan begitu sahaja padahal aku dah buka dah window new post ni..tp itu la. Malas + Enggak Ada idea + bzi buat bende lain.. hahaha. Kau ni pun Fida!!!
Hahaha, aku dh amik tajuk ni palie, ko tak aci tiru!

Malam besok insyaAllah kalau tidak ada aral melintang patah,membujur lalu, aku akan pulang.. Makkkkk anakmu akan pulang!! tak menyabo lak rasa. Sib baik adik laki ku akan datang ke KL hari ini kerana urusan lintahnya. So malam besok, aku akan pulang bersama dengannya dan Mekdi, peneman setia tatkala kaki melangkah pulang ke kampung..

At least de adik laki aku teman, takde la takut sangat nk mengharungi perjalanan jauh malam2.. Kalau ikutkan, aku plan nak balik pagi Khamis je dengan Mekdi. Senang travel siang hari. Dah la semua pompuan lam kete. Kalau siang hari tu, cam selamat sikit berbanding malam hari.

Lagipun zaman sekarang zaman kejam!! Macam-macam sudah berlaku di negara kita melibatkan perempuan.. Rogol, bunuh, apa lagi?? arghh u can name them.. huhh, sekali kalau terbaca kisah2 ni di akhbar atau melihat dalam berita, menyirap darah aku!! Mengapa manusia sekarang begitu kejam dan tidak berakal!! Sudah menyerupai binatang,dan ader yang lebih teruk dari binatang.. Adakah mereka sudah menjadikan nafsu sebagai raja, dan diri sebagai hamba. AstarfirullalAzimm..

Eh, tersasur bab ni la plak..huhuhu. Tapi itu realiti kehidupan di akhir zaman. Ok la, sempat jugak aku mencoret sepatah dua kata di pagi hari rupanye b4 gi keje nih. InsyaAllah jika diberikan masa, moga kita bertemu lagi di entry akan datang.

WaAllahualam
Wasalam.

3 comments:

fatal1ty said...

Drive safely Fida..
I kno that u rili excited but dun speeding ok..
Be humble wif ur ct..kekeke..
Do not exceed 120kmph on a highway..
Use low gear for uphill..
Maintain ur speed for total fuel efficiency..
Speeding cause more fuel consumption..

noor munirah said...

Yes, saya stuju.. Fida ni atas jalan leh tahan merempit.. hati-hati pulang ke kampung yer.. walaupun aku terpaksa stay lagi 2 hari dgn penuh sabar... :D ape pun xpe la, nnti leh gi hantar k.sal ke KLIA.. huhu..sedey lak...

Afida Anuar said...

Cik Fadhil-> baiklah sy x speeding..sy bwk slowwww je...Eh, cam ayah sy lak nasihat atas highway bwk 120 je, x leh lebey.. pdhal papan tanda 110, tp ayah sy kate klu 10 lebey takpe..hahahah

Cik Muni->Aku ke ko yang leh tahan merempit.ekekekeke.. Baik cik muni, aku hati2 di jalan raya, ingtlah orang tersayang.huhuhu
Ko pun same yer..bwk kete elok2, jgn kalut2.. ms anto k.sal nnti jgn mrempit lak atas highway ke klia tuh..huhu

 

Browse