Makcikku Pula Kembali Ke Rahmatullah..

Sunday, April 20, 2008
Bulan ni saje, 2 orang saudara rapat telah kembali ke Rahmatullah. Awal bulan lalu, cousin aku dan baru je petang tadi, mak saudara aku. Al-Fatihah..

Sedang aku elok2 mengapdet blog untuk entry hari ini petang tadi, tiba-tiba aku mendapat panggilan telefon dari adik aku mengkhabarkan yang makcik aku telah meninggal dunia baru je lam kul 6 lebih tadi. Terkejut juga aku, tapi aku redha. Allah lebih menyanyainya.

Memandangkan besok setat automation testing training, dan 10 hari lagi aku akan pulang ke kampung, maka aku mengkanselkan niat aku tuk pulang melawat jenazahnya. Niat aku telah aku khabarkan kepada keluarga aku, Alhamdulillah mereka tidak membantah dan memahami keadaanku.

Sama-sama teman2 semua sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarhamah.

Till next entry.
WaAllahualam
Wasalam...

4 comments:

fatal1ty said...

MY deepest condolence 2 ur late Makcik and her family.. May God bless his soul.. May she rest in peace..

Please, take a silence moment and Al-fatihah for her…

Afida Anuar said...

Mekasih...

Anonymous said...

Takziah utk Fida and keluarga auntie Fida tu.

Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan mereka yg dikasihiNya. Amin.

Afida Anuar said...

Mekasih adinda:D

 

Browse