Apabila Kenangan Menjelma... Cheeewahh tajuk cam gempak je, tp isi..hahahha

Friday, April 04, 2008
Kekosongan fikiran mula melanda. Dr pagi aku usha2 saifulislam.com. Best2 article n cerita2 yang dipaparkan. Dapat sedikit idea n ilmu yang insyaAllah akan dipraktikkan dalam kehidupan seharianku. Dalam kesibukan dan purak2 kebizian, dapat email dr team member hari ni ader project presentation sampai tngah hari. Layannn walaupun, kt dalam bilik conference dah sejuk sampai rasa, aku ni berada di kutub utarakah?? hahahaha,apakah yang aku merepek ni...

Ok la, frankly i'm telling u , i've no idea today or story or whatever things that i can do in order to make my blog updated. hahaha, Well, somehow... no idea is better. hihihi. Ok la without wasting anybody's time, here are some pictures that i manage to upload. Walaupun kejadian yang telah lama berlaku. but somehow .... ok la , enjoy the pics!!!


Rindunye kt tempat ni.

Dengan botol air aquafina memang tak dapat dipisahkan

Mysore City di kala kesibukan


Lupa lak nama tempat ni. Bkn luper, tp tak tahu pun. huhu


Kak Nass yang dirindui.. Muni..erkkk, rindu jugak... hahahah

Pekerja taman di sana. Begini lah rupa mereka.


Aku mahu ais krim... hahah, xder kaitan pn..

Aku, muni, nooril and Leen..hepynya mereka.
Aikk, ckit je rupanye gambo2.. hahaha, tak pe2.. Sok lak upload gambo time gi kenduri Peruz.
Till then,
WaAllahualam
Wasalam.

0 comments:

 

Browse