Aku dan Hari Ahad..

Sunday, April 20, 2008
Wahhh, sekejappnye rasa cuti 2 hari. Ni dah petang Ahad, n sok dah setat keje. Hari ni pula, seperti yang dirancang, aku dan Mekdi tidak ke mana-mana. Hanya lepak di rumah sambil melayan tv n pc dan buat pe2 xtvt yang sewaktu dengannya.. ngeh ngeh ngeh..
Sib baik citer kt tv2 td best. I-SPY... at least de la jugak citer yang best nak dilayan..

Alhamdulillah, tengah ari tadi mekdi volunteer tuk masak. Masak resipi ciptaannya sendiri, walaupun tak 'semantap' aku masak, hahaha tapi bestttt la makan nasi tadi..hihihihi. Mekasih Mekdi, at least aku tak perlu la pening2 kepala nak pkir nak masak pe tuk lunch..

Petang lak,plan nk ronda2 + joging ngan mekdi kt area sini, tapi since kul 5 tadi gelap sungguh langit dan awan-awan yang berisi air, yang bila-bila masa saja bakal menurunkan air yang ditakungnya. So kansel la plan tuk joging, dan seperti yang dijangka hujan pun turun membasahi bumi Putrajaya ni diiringi kilat dan kadang2 guruh yang kadang-kadang bersuara. Anginnye pula, amat jelas terasa di tingkat 14 ni.... Huhh, nyamann nye..

Aku suke hujan...dan mahu melihat hujan diluar sana.

Until next entry...
Wallahualam
Wasalam..

2 comments:

fatal1ty said...

Hujan..hujan..hujan..
Ape yg fida ske pasal hujan di putrajaya..hujan disebabkan asap dri KL..kekeke.

Afida Anuar said...

Bukannye suka psal hujan di Putrajaya, tapi suke la hujan...x kisah hujan kt mne2..hahahah

 

Browse