Pasar Malam Putrajaya..

Friday, April 18, 2008
Aisehh, petang ni hujan lagi..tp rintik-rintik halus la.. Alhamdulilah. Rahmat tuk sekalian alam. Balik opis lak,aku kene ambik k.sal kt gdc n drop dia kt Putrajaya central sebab dia nak balik kampung. Mekdi lak, wiken ni lepak umah aku,disebabkan semua hosemate dia xder. So sorang2 dia duk umah,kesian mekdi... so biasanye klu dia duk sorang2, umah aku la jd port tuk dia lepak masa hujung minggu.. Lepas hantar k.sal kt Putrajaya lebey kurang kul 6.30, Mekdi lak ajak aku gi Pasar Malam kt Putrajaya kt precint 2 tuh...huhuhu...

Seingat aku, sepanjang setengah tahun aku menetap di Putrajaya ni, hari ni masuk kali ke dua aku gi pasar mlm kt cni. huhuhu.. sebab musabab pn aku tatau. Mayb sebb selalu lupe kut, yg ari jumaat mlm de pasar mlm kat cni... n satu lagi, sejak dua menjak pi n balik opis sorang2 ni, perasaan tuk singgah mane2 on d way pegi n balik tuh takde, so pasal tuh kut x pi pasar malam kt cni. huhuhu. klu aku nak singgah sorang2, takde maknenye...huhu

Cam biasa, aku beli meehun sup je. Mekdi ngn peberet dia, yong tau foo n tau foo faa... Lalalalalala.... x sempat nak jalan2 lame lagi dah, sbb dh kul 7.. nnti mgrib lak. Kalau magrib atas jalan x best lak rasa. So aku n mekdi pn kalut2 la balik umah... aku la yg kalutnye..huhuhu
PAS magrib, sama2 menjamu selera. yum yum, sedap pulak mihun sup ni:D
Kate mekdi:D

Tu je kut, nnti jmpa lagi..
WaAllahualam
Wasalam

6 comments:

noor munirah said...

Sudah lamenye saye xpegi pasar malam....

Afida Anuar said...

Haha, sy pun puan muni:D

fatal1ty said...

Why does it owez rain on ur side?
Even when the sun is shining
Where did the blue skies go?
Ganu ok jek!! ;-P

Afida Anuar said...

Entah la cik fadhil, mne menghilang blue skies pn sy tatau..kt trg ok ek? uhuhuh, rindu arr ganu

[Palie] said...

fida layan blues.. ;P

Afida Anuar said...

Mne de aku layan blues, aku layan greens..hahahhahah

 

Browse