Pembedahan Kelopak Mata..

Friday, January 30, 2009
Grrr... grrrr..
Grrr... grrrr..

Haihhh kelopak mata nih, asyik bergetar-getar jek. Bile entah dia nak berhenti bergetar. Ada sebarang ubat tak untuk mengubati getaran kelopak mata? Erkk, rasa macam nak jadi 'mutant' berkelopak mata getar pun ada ni.. eheh..

Terkejut jugak bila aku telefon mak aku semalam, dia bilang kelopak mata dia pun bergetar-getar jugak! Rimas katanya. Sehinggakan time dia mengajar, rasa macam anak-anak murid dia asyik duk tengok kelopak mata dia yang bergetar-getar tu jek. huh!

Like mother, like daughter;)

Tapi aku tak bagitau pulak mak aku, yang kelopak mata aku ni pun asyik bergetar-getar jugak.. just like her. Nape entah...erkk..

p/s: Jangan minggu depan time pergi hospital, doktor suruh operate kelopak mata pulak dah lar... huh!

Till then..

12 comments:

Tirana said...

Fida..kelopak mata berkedip tu..kalau mak fida, nak dapat menantu..kalau Fida, nak bertemu jodoh...hehehe..jangan percaya ramalan kak tirana.

Khairi said...

fida,

memang la kelopak mata kerjanya berkedip-kedip hehehe.

kalau tak berkedip tu makhluk asing namanya.

kdg2 dia gerak2 mcm kena karen gitu :p

M@YaZ said...

issit kedit or denyut2?

syahza said...

dh bertahun2 berkedip2 ni tapi x kawin2 gak ni ape citer? =(

cian toin =(

Afida Anuar said...

Kak Tirana-->ramalan nakal ek.eheh. x caye pun Kak tirana. tp memang mak fida tu, insyaAllah nak terima menantu sedikit masa lagi..tp bukannye dari Fida, dari adik yang lain..whuaaaaaaaaaa

Khairi-->Hahahhaa..alamak, kene tukar perkataan la nih?kelopak mata bergetar..amacam?..eheh.. mmg kelopak mata berkedip pun..haihhh fida fida...

Afida Anuar said...

Aizat-->getar2 kut..eheh

Toin toin-->hahah..xleh caye sangat bab kedip mata nk kawin toin..entah2 ada problem ngn kelopak mata kut noo..erkkk

M@YaZ said...

rasa ade problems. baca dalam internet, ia antara tanda2 awal. baik operate. Jumpa dr. nanti jangan lupa bgtau pasal hal mata anda.

cuak tak? waha. memain ja~ :p

Afida Anuar said...

Hahahha..cuak nyer akak rasa!!:p
uhuh

Palie said...

sejenis penyakit berjangkit nie.. sila jauhkan diri anda dr fida.. kekekeke..

kueh bakar said...

never give up!

Afida Anuar said...

Palie-->ceh..kutuk aku palie..xpe2..ada ubi ada batas...uhuh

Kueh bakar-->i won't give up;)

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes

 

Browse