Semangat Yang Hilang..

Monday, January 12, 2009
Template dah baru. Patutnya aku kene ada semangat baru untuk membenarkan jemari terus mengetuk-ngetuk keyboard ni supaya dapat menghasilkan entry baru. Tapi....nape entah, semangat mengetuk-ngetuk tu hilang pulak malam ni.......tiba-tiba jek.

Nampaknya aku kene cari dulu la semangat itu...

Sehingga semangat yang hilang itu dijumpai..

SEMARAK IMPIAN SEGUNUNG HARAPAN DI PULANG
USAHLAH DIRAGUKAN KEUPAYAAN DIRI
HATI YANG MEMBARA MENGIKUTKAN KATA APA
JAWABANNYA DISINI SEMANGAT KITA YANG HILANG

SEMANGAT YANG HILANG
OH…KITA CARI PULANG

MALU BERTANYA KAWAN SESAT CARI JALAN PULANG
BIAR IA TERKESAN DI LUBUK HATI TERBENAM

WaAllahualam
Wasalam.

9 comments:

Hafeeny said...

Tetiba teringat seorg teman lama sy ms sekolah menengah dulu..dia tampal lagu ni atas meja dia...emm... kenangann...

:.Yus.: said...

cantek..feminine..hehe

erm...lama xdgr lagu nii..one of my feveret song..lagu ni byk beri semangat pd yus klu tgh xde semangat nk study time sekolah dl..klu nyanyi ramai2 lg tmbh semangat..hehe

Khairi said...

terkejut lain, ingat slah link. hehe.

cantik lah. mana nak cari template ek. sy cam dah nak tukar.

M@YaZ said...

Sejak bile kak fida ni ada sifat2 keperempuanan yang agak melampau?? :p

lalala~ saje nyemak .. :p

diana said...

kita cari pulang...leh duet dgn lagu misha omar..pulangkan..hehe

Afida Anuar said...

Fifah-->huh..jadi kenangan lak pepagi ni fifah..eh tengahari.ekeke

Yus-->feminine?ingt nk tukar yus, rasa tak berkenan pulak..gagagagga

Khairi-->hahahaha, still lagi "never give up, jangan riso. asal url betul dah..eheh...cantik ek?cam simple sangat pulak. sy amik ni kat btemplates.com. bnyak kt ctu..
jadi rambang mata.huhuh

Ajat-->sifat keperempuanan yang melampau?? ekekekekkeke...selama ni tak melampau ke sifat keperempuanan akak? ehhe

Diey-->hahahha, ada2 jek kamu nih.. Jom lunch..erkkk

agHoo said...

tgk raja lawak x?salah sorang peserta pompuan tu muke macam ada iras k.fida la wakakaka...

Afida Anuar said...

Arif..dah 2 orang dah cakap kat aku camtu. Ari tu khairi..betul2 macam aku ke? ni nk tengok nih..eheh... kembar aku kut...ekekekek

xpe2..balik trg lusa, aku tengok. heeeeee

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes

 

Browse