Buang..

Monday, January 05, 2009
Makin dibuang, makin dia datang bertempet. Makin di halau, makin dia datang menjengah, saban saat dan waktu. Harus...apa lagi yang bisa aku lakukan?

Membunuh dia? owhh sudah pasti aku juga yang akan sengsara.
Membiarkan aje? Masalahnya aku rimas dengan getar itu...

Jadi??

Jom kita panjat bulan. Kita petik bintang...Mau?

erkk...

20 comments:

Anonymous said...

biarkan aje dia datang...

Afida Anuar said...

klu biarkan...bagaimana dengan kesudahannya? akan baikkah? atau...erkk..

btw..penat rupanye memanjat bulan ni..heh!

diana said...

x paham..puitis sgt..heheh

Nuar said...

kuat kn hati.. tekad kn semangat..usir dia pelan2.. hehe.. gud luck..

Afida Anuar said...

Diey--> erkk...heee, xpe x paham pn. Takde orang marah pun;)

Nuar-->Dulu ingt dh berjaya usir dia, tengok2 dia datang balik..erkk... susah arr nuar..dah cuba beribu-ribu kali dah..haihhh.. Kdg2 rasa nak hempuk jek aku nih..erkkk..

~~Noli said...

nahh..noli bg ros tuh..jg leklok yer..jgn nk usir2 dia..

=p

:.Yus.: said...

k.fida..kami dh bg ros byk kuntum..hrp2 ros yg byk itu dpt menambah semangat akak utk mengusirnya..tp jgn plak diusir bunga ros tu ye..jauh kami import...hehe

apa2 pn tabahkan hati kuatkan semangat..mg berjaya..Gud lUck!!!

Khairi said...

macam ayat orang sedang dilanda cinta aje..

:p

Afida Anuar said...

Noli-->erkk..ros ni takkan ku usir buat masa ini...jangan riso noli..lain kali kasi lagi deh...erkk..

Noli: Asyik mintak rose jek kak fida nih! eheh

Yus-->Akan dicuba kuatkan semangat dan hati..insyaAllah.. Ramai orang jeles akak dapat ros ari ni...~lalalalalala~

Khairi-->erkk...cinta? apa itu cinta? heeeee

cinta dalam hati,secukup dan sesedap rasa jek khairi..erkk..

Kehelan said...

:) tabah yek Fida!! buang aje, jgn disimpan, takut memakan diri!!

seminggu nih internet kat umah takleh berfungsi... adik amik laptop...

agHoo said...

mendalam maksud tuh ekekeke..

Afida Anuar said...

Kay-->patut ar sejak dua menjak ni tengok kepala itu berwarna kelabu..kebiasaannya berwarna kuning. Ingtkan invi..erkk..heeee

Arif-->tak dalam mana pun arif..tohor jek..erkk

en_me said...

ammvoiii, cek fida dilamun cintan cintun gittewww.. salammmz

Afida Anuar said...

hehehehe..salam...

takde la, luahan hati secukup rasa jek en_me...

[palie] said...

Makin dibuang, makin dia datang bertempet. Makin di halau, makin dia datang menjengah, saban saat dan waktu. Harus...apa lagi yang bisa aku lakukan?

Membunuh dia? owhh sudah pasti aku juga yang akan sengsara.
Membiarkan aje? Masalahnya aku rimas dengan getar itu...


haaaa.. aku tau apekah nie.. KENTUT!! betulkan?

makin dibuang, makin dia dtg bertempet <-- maknanya: kalo kentut tu di lepaskan, makin la die melekat kat baju je, kat kain ke..

Makin di halau, makin dia datang menjengah, saban saat dan waktu. <-- maknenye: kalo dihalau kentut tu kuar dr tpt nye, makin die dtg menjengah hidung.. btul x?

apa lagi yang bisa aku lakukan? <-- sah ini kentut.. yela, mana bleh nk lakukan ape2 lagi dah.. dah mmg lumrah alam...

Membunuh dia? owhh sudah pasti aku juga yang akan sengsara <-- maknenye: kalo bunuh kentut, pasti kite jgk yg sengsara..

Membiarkan aje? Masalahnya aku rimas dengan getar itu <-- maknanye: bile die biarkan or dgn kate lain kemut, maka bergetar la organ2 kat situttt..

fuiyyooo.. fida buat pasal kentut dlm bentuk puisi yg indah.. ko mmg handal.. kekekek...

Afida Anuar said...

palie..palie.. nak gelak guling2 aku bc komen ko nih..adehhh..

habes tu, yg panjat bulan petik bintang tu....apa tafsirannya pulak...sila sila tafsir..eheh

btw..nice tafsiran..tapi SALAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

boleh cuba lagi..uhuh..

glandpacking said...

aduh sakit perut aku bace komen palie. sbb dia suka cakap pasal kentut dia ingat org lain pn tak malu2 nak cakap pasal kentut. eheheh

glandpacking said...

aku terguna id suami aku lagi. ni mas..

[palie] said...

haaa.. tertinggal plak..

Jom kita panjat bulan. Kita petik bintang...Mau? <-- maknanya: umah fida kan umah bertingkat2.. jadi panjat bulan = die nk panjat naik umah die.. kite petik bintang plak = ape lagi.. petik pintu jamban, pastu faham2 je la ape jadi lepas tu.. cheereeettt la.. keeekkee..
mau? xmau2.. eeeiii, ade ke cheereet pun nk ajak org..

Afida Anuar said...

Mas-->Itu la Mas,aku pun terkekek sorang2 bc komen dia.. tau la dia suke kentut dan suke beron..erkk.. pastu semua nak kaitkan dengan kentut...haihhh..

Palie--> Adehh ko nih..x abis2 nk buat lawak kt komen aku.. apa kata ko masuk ratu lawak, eh raja lawak..ekekkekekeke

walauapa pun tafsiran ko tu...ia tetap SALAHHHHHH!!!!!! eheh

 

Browse