You, Me, Him and We..

Monday, October 13, 2008
Robert Levine once said..

"In life, the only certainty is uncertainty"..

Even kita yakin dengan certainty tu pasti akan berlaku..but it is still uncertain rite? Huh! Kecuali mati. It is certain!!

Aku pernah ditanya. Mengapa aku berperangai sedemikian rupa. Benci sangatkah aku? Tidak ada secebis endah kah dalam jiwa aku?

Bukan aku benci, aku sebenarnya suka. Bukan aku tak endah, aku tersangat endah. Tapi tuntutan hidup menuntut aku untuk berperasaan seperti benci. Berperangai seperti tidak endah dan ignore semuanya. Tapi jauh di sudut hati aku, tidak pernah terbit walaupun sekelumit perasaan benci. Setiap yang berlaku, aku endah tapi sudah semesti di luar pengetahuannya. Tapi masih aku ditanya dan ditanya, mengapa aku seperti benci dan tidak endah.

Kalau la dia boleh baca apa yang tersirat di hati..kalau la dia boleh. Tapi dia tidak boleh. Sampai bila-bila pun dia tidak akan boleh. Hurmm..biarlah dia dengan anggapannya itu. Mungkin suatu hari nanti dia akan faham. Kalau dia faham. Kalau dia tidak faham jugak... erkk. Buat-buat faham je la:D

p/s: Terima kasih buat seorang hambaAllah tu yang ngengada nak jadi tukang ngejah. Tapi jadi lah tukang ngejah yang mengejah dengan si dia yang single mingle, bukan si dia yang dah berpunya...ngeee. Demand pulak aku nih. Jangan marah nooo, nanti tak ajak gi open house ke rumah tuttt naik tutt:D

Until next entry.

WaAllahualam
Wasalam..

4 comments:

agHoo said...

jgn marah2 cpt tua nnti hehe..

Afida Anuar said...

lol, x marah pn aro..x benci pun..serius tak..

tak caye tanye dia..ngeeeee

putrixue said...

adakah diriku yang dimaksudkan?

huhuhuhu

Afida Anuar said...

Bukan la yang.. bukan u.. ni si dia yang mengaku secara terang-terangan...nk ejas orang..ngeeee

u tak ngaku kan?hikhikhik..so bukan u ek..sekian terima kasih:D

 

Browse