Missing..

Tuesday, October 21, 2008
Aku mencari, mencari dan terus mencari. Sampai satu ketika, sampai satu tahap, aku terduduk sendiri memikirkan di manakah lagi tempat yang patut aku cari. Sudah puas aku menyelongkar minda ini, merata-rata tempat, merata-rata penjuru dan ruang sudah diselongkari, tapi masih... buntu...

Owhh idea untuk mencoret-coret, di manakah kamu??

p/s: Semalam aku dengar ceramah dari Ustaz Azhar Idrus. Best woo..sampai ralik dengar tak perasan blog tak apdet. Last-last aku buat alasan takde idea.Heh!

Until next enrty..

WaAllahualam
Wasalam.

11 comments:

Adam. said...

Musim ade 4.
Hati ada 1.
Telinga ada 2.
Mulut ada 1.

Kalau kita buka-kan hati.Yang terang jadi bercahaya.

Kalau kita sunyi?Chauvanistkah kita?

Ada lagi kah orang perempuan yang sanggup makan meggi bersama?

kalau lupa,ingat-kan lah.

Khairi Mohd said...

fida,

meh cari 'pasal'

hehe..

Afida Anuar said...

Hafeez Nazri->tangan ada 2,kaki ada dua, jari ada 20, heeee..
ada ada perempuan yang sanggup makan megi bersama, nama perempuan tu Amira..gagagag..mira jangan marah pinjam nama mira jap..heeee

Khairi->hahahah..alamak nk cari 'pasal'?? tamo sy, sy nk cari 'idea'..heeee

natni said...

salu kalo penulis pro kne p bcuti nk tenangkn pikiran, perlukah k.fid berbuat demikian...tules jela cramah ustad azhar yg best tu kot, penulis tegar kne truskn pjuangan oke

^_____________^

Afida Anuar said...

huhyooooo..penulis pro uuu..aku mana sampai tahap tu lagi intan..
ala, tak perlu pi bercuti pn..bercuti kt opis ni pn dah cukup..gagagaga..

nk tulis pasai ceramah pn takde idea gak intan,..cemana nih?huhuh

Adam. said...

Penulis,kalau menulis kena dari hati.
jadinya penulis kena ada hati.
Kena makan-hati baru ada hati.

Kalau dia boleh makan meggi dgn aku,aku akan kasi dunia kat dia.

haha!

Afida Anuar said...

kata-kata yang sangat mendalam la apitto.. aku rasa ko yang patut jadi penulis pro... sbb ko mmg menulis dari hati..akibat terlalu makan banyak hati..heh!

weh, camne ko mahu bagi dunia ni kat dia. Dunia ini bukan milik ko, mahupun dia, atau aku..Dunia ini hanya milik Pencipta aku, Pencipta ko, Pencipta dia, Pencipta seluruh alam..tak yah la kasi dunia..kasi benda lain..heeee

agHoo said...

hehe best kan ustaz tuh huhu..

Afida Anuar said...

best best..aku boleh gelak sorang2 dengar, dah la pakai headphone. Halimah tengok pelik jer....heeee

Adam. said...

haha!

Dunia tak semestinya 'dunia' kita neh.Ada pelbagai lagi dunia yg boleh di'similiriti'kan dlm maksud aku tuh.

cth:dunia kebahagiaan,dunia kegembiraan.

mlm tadi aku makan meggi sorang2!

heh!

Afida Anuar said...

hahhaa... aku tau..saje aku ingin menduga ko, nk tngok apa reaksi balasnye..heeeee..

alalalala,ciannye makan megi sensorang. Nape tak ajak mira temankan..

smlm aku makan mee sup, berempat..bestttt... huh!

 

Browse