Photo-Photo Rumah Tertutup..

Sunday, October 19, 2008
2 orang teruna yang tidak sabar untuk makan. bla bla bla bla....and..











....last but not least, sukenye Mekdi orang amik gambar dier:D

Ini lah entry aku paling malas setakat ni. Paling malas dari segi nak buat karangan. Aku rasa la. Maklumlah banyak sangat pi jemputan rumah terbuka, sampaikan perut pun penuh semacam, nak ngadap pc pun rasa malas, apatah lagi nak fikirkan ayat-ayat untuk memulakan sebuah karangan. haihhhh.. Apa pun, enjoy the pics. Nanti kalau dapat lagi gambar-gambar daripada camera palie n uyul yang mantap tu aku update lagi. Selamat malam semua.

Wasalam.

11 comments:

StingRay said...

wah..aku nampak sate..aku lapar....

saizulhafiz said...

wah tertutup btol closed house ni...geng infosys je ek..slamt hari raya

Tirana said...

Closed house siapa ni Fida..Rumah Fida ke? Dah habis semua open house nanti, mai kita timbang berat badan, agak-agak naik tak? hehehe

Anonymous said...

fida, apsal la gambaq suma nya blurrr.. adeh.. sedey

Anonymous said...

sorry la edotz...my camera phone tak mantap laa...cuma 2 megapixel jek..lgpun setting tak kene ngan lighting rumah lan ketika itu...huhuhu

masz14 said...

apasal aku nye komen tak kuar? aku kata, iye la fida, gamba aku pon kene halang dek jenal.. sedih tol...

Afida Anuar said...

Stingray-> Heee, best woo sate tu...diimport dr Village view lagi, kan lan kan?

Saizul->Selamat hari raye saizul, weh bukan infy saje la. tu geng satyam ada mai tu..Ain IES..heeee

Kak Tirana->Bukan rumah Fida la akak. Rumah famili fida kat trg sana. Kalau buat sure takde yang nak mai sebab jauh..huhuh. Ni rumah member x-infosys. Hahah itu la, dah timbang dah n menunjukkan tanda2 akan naik ni..heeeeeee

Edot->hahah, aku pun tatau arr nape blur..better ko tanye puan-puan empunya henpon:D

Im->Mekasih atas penerangan puan empunya henpon..gagaga

Mas->hahaha itu la Mas...nnti aku cari gambar ko, aku aplod lain. ala ciannye kat bakal mak nih:)

saizulhafiz said...

slow updates!!!..warning

Afida Anuar said...

hahahaa..elek2 arr saizul...aku tau arr mung apdet doh:P

LeLs said...

ni kes nak lawan sape update paling cepat kah??

hehe...

kak fida..
nanti pos bebyk lagi yek gambar..

emm..sedapnye makanan..
lapar la pulak..

Afida Anuar said...

Hahaha..itu la lels..cm nk lawan sape apdet paling mantap..sje je aku nk kasi chance kt orang lain suh apdet..sbb tu aku tak apdet semalam..heeeeee..

lapar ek lel..kt tmpt aku de roti sket ni..meh la amik..xpired ari ni..tp jangan riso..leh makan lagi...heeeeeee

 

Browse