7 Oktober Yang Lalu...

Tuesday, October 07, 2008
Tepat jam 12 mlm, satu SMS masuk. Aku biarkan. Mimpi aku lagi best untuk dilayan. Alah, kalau penting pasti dia akan telefon. Tak sampai seminit berlalu, lagi SMS masuk. Dan lagi, dan lagi dan lagi... Uikss... tak boleh jadi ni. Aku membangunkan diri aku yang sudah lama beradu diulik mimpi. Aku capai telefon yang berada di meja komputer. 5 MESSAGES RECEIVED. Oh!!

"Bidot hepy besday, moga panjang umur murah rezeki dan dicepatkan jodoh". SMS pertama yang aku baca. (Bidot merupakan panggilan teman-teman rapat di waktu dulu) SMS kedua, pun ucapan selamat hari lahir... SMS ketiga pun sama. SMS keempat dan kelima yang aku baca, pun ucapan selamat hari jadi dari teman-teman rapat yang mengingati tarikh ini. Hari ni hari ulang tahun kelahiran aku rupanya.... macam mana aku boleh lupa?!

Buat aku... Selamat Ulang Tahun Kelahiran aku ucapkan buat diri sendiri. Sudah semakin tua pun si tua ini rupanya, huh!! Moga ketuaan ini sentiasa membawa diri kepada keinsafan. Moga ketuaan ini bisa membahagiakan hati-hati yang berdampingan. Moga ketuaan ini.....mendamaikan.

p/s: Setiap saat yang sudah berlalu...bermakna waktu untuk ke sana juga semakin hampir. Rumah kata pergi..kubur kata mari, owhh... dan doakan aku selamat pulang ke bandar besok!

WaAllahualam
Wasalam...

21 comments:

miszacasian said...

kak fida,
eppy burfday!!
^______^

semoga dipanjangkan umur,
dimurahkan rezeki,
dipertemukan jodoh,
dan segalanya =)

a-meeen!

=)

fatal1ty said...

Happy Burfday FIDA..
May all ur wishes come true...
May happiness follow..

Palie said...

hepi besday.. semoga pjg umo & murah rezeki.. aminnnn..

natni said...

hapie buzzday k.fid
moga pjg umo n murah rezki sokmo deh

' ' ' '
| | | |
_______
l l
-------

kek xjd, muehehehe

Khairi said...

happy birthday, may Allah bless you always..

Bile nak wat umah terbuka kat cyberjya?

hehehe..

nhy said...

sanah hilwa fida ^_^

moga dimudahkan segala urusan dan diberi kesejahteraan & keselamatan di dunia & akhirat, insyaAllah.

may your life be filled with happiness & neverending blessings, here and thereafter.

slmtla merajinkan diri utk btolak balik ke pangkuan cyberjaya yg dirindui ni ek, haha. . *peace2* (^_^)v

aziz said...

fida.. selamat hari tua..

nazrahku said...

Salam kak fida..
Selamat Hari Lahir..
Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezki yg barokah..
Mudah2an berbahagia di dunia dan akhirat... =)

sitizero said...

hepi befday to kak fida.
=)


bwk blk kopok ke x ni?

aRo said...

hepi besday bidot..!!!hehe

mylife said...

sanah helwa ya ukhti..

mg pnjg umur n murahkan rezeki.selamat blk ke kl.drive leklok..

LeLs said...

kak fida..

hepi menyambut besday...

semoga di panjangkan umur..
dimurahkan rezeki..
dipercepatkan jodoh..

hehe...

@mira said...

Happy belated bday kak..

Afida Anuar said...

Wawa--> Mekasih wa...ngee

Padil-->InsyaAllah..may happiness follow u too:D

Palie-->Aminn... ko pn same..moga panjang umur..murah rezeki dan dmudahkan jodoh.

Intan-->mekasih.. kek tak jadi..tapi sodappp...gagagaga..

Khairi--> mekasih Khairi...rumah terbuka kat cyberjaya?? nnti klu buat cam tahun lepas sy jemput incik khairi dan isteri deh..ngeee..

Nisah-->mekasih Nisah.. Besok2 pagi sy akan bertolak ke cyberjaya yang dirindui..heh! ngeee..

Ajis--> Selamat hari tua juga ajishe...sama2lah golongan tua mcm kita menjalani hari tua...gagaggaga

Naz--> Mekasih Naz. Akak doakan naz juga berbahagia di dunia dan akhirat.

Hid--> Mekasih hid.. Ala hid, depa tak getel kopok la time gi cari tu..raya lagi gamaknya...huhuh, petang seblum hari nak balik tu pi cari gak kopok lekor kat kedai selalu beli tu, tapi depa tak buat kopok..huhuh..ampun buat semua yang menunggu kopok...gagagaga

Aro--> Mekasih Aro..panggil la nk panggil aku bidot pun..lgpn dah lame aku tak dengar orang panggil aku dengan nama tu live..ngeeeee

Yus--> mekasih yus. ALhamdulillah akak selamat sampai putrajaya petang tadi...

Lels--> Mekasih lels. sayang kamu..

Mira--> Mekasih mira.. sayang mira jugak:D

nhusna said...

akak, hepi besday ya..
May Allah bless u alwaz..:)

Afida Anuar said...

Mekasih husna... May ALLAH bless u too...

diana said...

hepi belated beday utk kamu..smoga pjg umo murah rezki..amin :-)

-reha- said...

hepy bufday kak fida...smg panjang umur murah rezki..

Afida Anuar said...

Diey--> Mekasih diey...nnti beli kek best2 ek tuk baby october..gagagag..

Reha--> mekasih reha... moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki reha juga...

HafeezNazri said...

ramai betol org lahir bln 10 ni.haha..

happy belated besday kak!

Afida Anuar said...

well, bulan 10 mmg glemer..sbb tu ramai orang lahir di bulan ni.

Mekasih apit.. belated pn belated la..ngeeee

 

Browse