Penantian Itu Penyeksaan?

Tuesday, October 14, 2008
Jangan tanya apa yang aku sedang tunggu sekarang ni. Jangan tanya kenapa aku tunggu, dan jangan tanya aku sudah berapa lama aku tunggu. Aku seolah tidak bisa untuk membicarakan perihal ini lebih lanjut. Full Stop.

Cumaa...

Owhh Incik Kembang,Tembam dan Hitam. Kau akan ku dampingi lagi. Seperti dulu. Seperti selalu. Ke mana jua kita akan bersama. Maafkan aku kerana pernah menyakitimu. Maafkan aku kerana terpaksa berjauhan denganmu buat sementara waktu. Maafkan aku kerana terpaksa meninggalkanmu tempoh hari..... Tapi selepas hari ini,kita akan bersama lagi, insyaAllah. Bersama sehingga ke hari tuaku. Bersama sehingga aku sudah punyai anak mungkin. Dan mungkin juga cucu. Bersama denganmu sehingga nafas terakhir aku.

"Olololololo...bermonolog sampai begitu sekali. ish ish ish".

Ngee..

Until next entry..

Wasalam.

8 comments:

khairi said...

siti yang begitu anggun dikatanya tembam.. kui kui kui

nhy said...

nampak benor kamu angaukn encik siti, haha. . sy doakn kesejahteraan kalian bersama, huhu. . (^_^)v

Afida Anuar said...

Khairi-> siti dato K mmg anggun, tp si tembam ni memg tembam. Hitam lak tu. Abis lar klu dia majuk ckp dia tembam. Ampunn..

Nisah->hahahaha. Bukan angau la nisah. Concern jek. ngeeeeeee. Aminn... moga anda juga sejahtera bersama si dia..

Al-BIMA SAKTI said...

salam afida,
kita janji tak nak tanya apa-apa pon, takut kena marah. nak tunggu dan lihat jer... he he he...

miszacasian said...

hihihi..
kak fida, bukan angau ker?
dh terlalu rindu-kan si siti ek..
tak per, esok kembali la bersama.
selamanya, insya allah =)

pasnie bole la bawa jenjln ek ;D

Afida Anuar said...

Al-Bima Sakti-->Hehehe..ye ye..mekasih kerana memahami incik al-bima.

Ala, klu tanye pn sy tak marah la...gagagagaga. Apa yg Incik Al-bima nk tau?

Pasal incik Kembang, Tembam dan Hitam? Dia tu adalah sebuah kete la..heee..minggu leps antar kete tu masuk bengkel balik lps balik raye ari tu. Ari ni boleh amik. Sebab dipanggil tembam dan kembang, sebb dia memmg tembam dan tersangat kembang. Dan warnanya hitam:D

Wawa-->itu la..pasni leh bwa jenjalan. yeayyy...

putrixue said...

BJV is back in action!!!

Afida Anuar said...

Yeayy..BonJoVi is back.. lega tengok ada balik kt bawah tu. Alhamdulillah..

John BonJoVi...it's my life...ngeeee

 

Browse