Salam 1 Syawal...

Tuesday, September 30, 2008
Ramadhan dirindui...Syawal dirai...

Buat semua pembaca blog aku ini, sama ada jauh atau dekat. Kenal atau tidak, aku ingin mengucapkan salam aidilfitri buat semua. Mohon maaf zahir dan batin andai aku terbuat salah dan silap sepanjang aku menulis blog ini. Mana tau kut-kut terkasar bahasa, terguris sana sini... terhiris sampai terluka..harap-harap tak lah sampai terhiris noo...mohon maaf atas segalanya.

Moga kita bisa dipertemukan lagi dengan ramadhan pada tahun hadapan, insyaAllah jika kita semua masih dipanjangkan umur olehNya.

Buat yang mengenali teratak buruk tempat aku berteduh di kampung Pulau Rusa ni, jemput lah beraye ke rumah yer...

Akhir kata, berhati-hati ketika memandu... Ingatlah orang yang tersayang...

Sampai ketemu lagi di lain entry...Assalamualaikum..

Setiap Manusia Dugaannya Berbeza
Suka Duka Haruslah Dirasa
Andai Ada Terlanjur Kata
Harap Dimaafkan Segala Dosa

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN...

4 comments:

Hafizzul Kamarudin said...

aik...tersama lak pantun

Afida Anuar said...

hehehehehe...mung la tiru aku dulu kot,...gagagaga

diana said...
This comment has been removed by the author.
diana abdullah said...

fida..slamat hari raya..maap zahir batin..drive keta lelok na..

 

Browse