Rahmat Ujian...

Thursday, September 25, 2008
Entah mengapa kecamuk jiwa kali ini betul-betul mengulit resahku. Tiba-tiba aje. Entah apa yang dikecamukkan pun aku tidak mengerti. Aku cuba mencari kembali kekuatan yang tetiba menghilang. Kekuatan untuk membendung angin kecamukan yang kini jelas terasa tiupannya.

Dan hari ini, hampir seminggu aku membiarkan perenggan di atas di dalam draft, aku menjumpai kembali kekuatan itu di seberang sana. Hooorayyy besok balik kampung...

Selamat pulang ke kampung semua...
Hati-hati memandu yer....
Ingatlah orang yang tersayang...

Until next entry.

WaAllahualam
Wasalam..

7 comments:

natni said...

b4 next entry~~
samat hari ry maaf zhr btn..
lalalala, drive safely eyh
kem slm pd abg city erk nti
^_________^

saizulhafiz said...

do ur best utk final test,final for stress..hehehe.drive carefully balik kg.mest jam sebab abalik isnin.hahahaha

Afida Anuar said...

Intan-->abg city??hahaha baek bunda.. salam aidilfitri..maaf zahir batin..

Saizul-->Mana la..aku balik besok daa...yeayy!! Loh gi arr test ni..hati aku kt kg doh. Bukan kat test ni..gagagagaa

agHoo said...

jom blk kampong!!!

Afida Anuar said...

Lorrr...doh nok balik ke?? Ambe balik besok..whuaaaaaaaaaaaaaa

Hati2 semasa memandu..

AL-BIMA SAKTI said...

SELAMAT BERCUTI.

SELAMAT HARI RAYA BUAT AFIDA SEKELUARGA. MAAF ZAHIR BATHIN...

HATI-HATI DALAM PERJALANAN...

Afida Anuar said...

Mekasih incik Al-Bima..

InsyaAllah sy akan hati2..

x jd arr balik ari ni..
sy balik sok pagi..sob sob

 

Browse