Aku......

Thursday, September 04, 2008
Aku mentari tapi tak menghangatkanmu

Aku pelangi tak memberi warna di hidupmu

Aku sang bulan tak menerangi malammu

Aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

Aku.... Itu lah aku yang dianggapmu...
sob sob...
Aku pun mau pergi la kalau lagu tu..
sob sob lagi...
Hehehe, gurau aje...

p/s: Cuba teka siapa nyanyi lagu dari petikan di atas. Kalau betul dapat duit raye singgit;-)
Peneka pertama yang betul aje yang dapat. Peneka selepas tu tak dikira dah la..ngeeeee.

Ok tu je seloka untuk hari ini...

WaAllahualam
Wasalam..

7 comments:

Kehelan said...

tajuk lagu: Kasih Yang Tak Dianggap

nama kumpulan: Kertas

Kompem dpt duit raya nih!!!

putrixue said...

errrkkk...

tak pernah dengar lak lirik lagu ni...huhuhuhu

Afida Anuar said...

Kay--> Alah..ni musti tanye Incik google ni...kan? kan?? hahahahhaha
K,nnti dapat duit raye singgit..yea yea..
Org lain takde chance dah...hihih

Im-->erkk..im mmg x penah dengar kut.. lagu indon,rasenye la.. Lili yg kasi. Layan sekali dua, cam best la plak...ngeeee. Tu yg beria nk tanye tu...

Kehelan said...

icik google x google.. kompem dpt duit raya... tp lagu nih kira ok gak laa...

hahaha...

cam sipi2 jek kena kat pipi...

Afida Anuar said...

Sipi2 kene kat pipi?? maksud lagu ni ke?ke hape?

hah! lupe lak nk buat rules n regulation tadi. X leh mintak bantuan incik google. Tp takpe la, dah tak masuk dalam syarat. Nnti dapatla kay angpau singgit;)

Org lain, penyertaan dah ditutup. Dah ada pemenangnya...iaitu cik kay...

khairi said...

loh.. mane aci tanye pakcik google..

dilarang membawa google dlm dewan peperiksaan ;-p

Afida Anuar said...

Itu lah kayree, nakal la cik kay ni. Lupe nk ckp tak aci tnye pakcik google. Tapi kalau dia tnye pn bukannye sy tahu, hahahahahhaha

 

Browse