Wanita dan Lelaki..

Thursday, December 04, 2008

Jom, jawab tag dari Cik Kehelan..

7 Ciri Wanita atau Lelaki Idaman Anda

  • *Beriman.
  • *Boleh mengimamkan solat.
  • *Intelligent.. but not too intelligent. erkk...
  • *Tak merokok
  • *Pandai masak.., sikit-sikit pun jadi arr..eheh
  • *Penyayang
  • *Bertanggungjawab
  • *Family-Man
  • *Ada sense of humour.. like what they said, 'laughter is the best medicine':D
  • *Menerima segala kelemahan dan kekurangan yang ada pada aku ni.. huh..
  • *(Kay nak 7 jek, tapi aku kasi 10. Lantak la..eheh)
7 Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup
  • *Hurmm...Mana-mana lelaki yang memukul isteri tanpa sebab.

7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang minati

  • *Erkk...perasaan??..Musti rasa teramat gumbira kan? Rasa berbunga-bunga. Keluar 5 jam pun terasa macam 5 minit jek. Uhuh.. Aku reka jek ni. heeeeeeee.. (Tak pernah keluar pun sebenarnye)

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

  • *Mekah, buat Haji bersama-sama (Tiru kay, eheh).
7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia
  • *Kalau dia dah sah jadi suami aku suatu hari nanti, aku akan hadiahkan dia putera puteri yang soleh dan solehah. InsyaAllah;)
7 Tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda..
  • *Lagu? hurmm...aku tak pandai nyanyi arr. Nyanyi lagu negaraku je la..ngeh3. ~Negaraaakuuuu..tanahh tumpahhnya darahkuuuu..~ Heeeeeeee
  • *Sutera Kasih:)
7 Wanita atau Lelaki yang kene jawab tag ni

p/s: Bile la nak sambung Infosys Flashback (Part 4) ni hah??haihhh... <--Kata seorang peminat fanatik aku.. (Fida perasan ada peminat...dan fanatik...eheh)

"Sabar..sabar...", kata aku.

heh!

Until next entry.

Wasalam..

15 comments:

natni said...

sanggup tuh jln jauh dr blkg smpi dpn smate2 nk alert kn org pasai nih.....aiyarkkk dis girl r

^______^

Afida Anuar said...

aiyakkk...jangan mare arr cik intan...

sangap tatau nk wat pe dah..tu yg rajin berjalan tuh dr belakang sampai ke depan tu..eheh

Kehelan said...

eheheeheh....

bab hadiah nak bg putera soleh dan puteri solehah tuh... mula2 dh nak tulis dh... tp delete semula... ekekekeke...

fida... biarkan peminat tertunggu2!!! smbg lg 2 bulan!! ekeekeke...

Afida Anuar said...

nape delete kay??heeeeeeeee...

itu la..idea tak mai..cemane nk sambung menulis! nampaknye kene gi bercuti nih..erkk.gagagaga

Tirana said...

Lorrrrr..kak tirana dah jawab la tag ni..hehehe.. nanti kak tirana highlight kan semula ye..hehehe..

Afida Anuar said...

Owhh yer ke akak..heee..Fida tak perasan or mebe masa akak buat tag tu Fida tak wujud lagi kut dalam blog akak..eheh..

takpe2..nnti fida tengok:D

Mlm besok Fida balik kg. Doakan Fida selamat tiba ek kak tirana..

Kehelan said...

tak jadi balik pg sabtu plak?

LeLs said...

wah..

saya di tag..

heheh~

Afida Anuar said...

Kay--> Tak jadi kay, orang kg tak sabar-sabar nak jumpa Fida. Kalau boleh diaorang kate, diaorang bukak mata jek pagi sabtu tu,diaorang nak fida dah de depan mata..heeeeeeee.. poyo dak jawapan..eheh

Lels-->heeeeeeeee..

Kehelan said...

tau takper!!! tu yg pelik kenapa la org suka sgt balik kg lewat2...

org nak cepat smpi jumpa org tersayang! buka mata pg esok... eh aku dh kat katil sendirik! kt bilik sendirik! kat umah mak ayah! ekekeekekeke

Afida Anuar said...

eheh...pelik gak kay..tp mebe diaorang de halangan kut, tu yg terpaksa balik lambat tu..eheh.. (nak kaber sape entah ni..heee)

X sabarnye nk baring2 atas katil kt rumahhh!!!.

~Lalalalalalala~...eheh

Hafeez N. said...

cuti2!

saya mahu bercuti!mahu baring berbumbungkan bintang di taman depan rumah saya.

Mahu tutup telinga dari bising bunyi motokar dan bising mulut manusia.

Mahu selimut dengan belaian lembut ibu dan bapa.

Mahu tutup mata untuk selamaNYA.

;)

agHoo said...

owhh

~~Noli said...

awalnye akak nk balik..uuuuuu

Afida Anuar said...

Hafeez Nazri--> ko punyai impian yang seakan sama dengan aku larr.. selamat hari raye aidiladha in advance;) yeay yeay balik kg..

Arif-->Hee..salam aidiladha arif..

Noli-->biasa noli, klu la skrang ni dah boleh terbang pulang, sudah pasti akak akan pulang sekarang..eheh

 

Browse