Lembu Keracunan..

Monday, December 08, 2008
Salam Iduladha diucapkan kepada semua muslimin dan muslimat. Tengkujuh tak tengkujuh, ibadah korban tetap akan dilaksanakan...

p/s: Lepas subuh tadi, aku dengar ayah aku cakap lembu yang bakal dikorbankan itu takmo bangun. Termakan rumput yang diracun. Nak gi tengok la ni cemane... haihhh...

~SALAM IDULADHA~

Until next entry

WaAllahualam
Wasalam..

6 comments:

Tirana said...

Selamaat hariraya aidiladha untuk Afida..semoga ceria selalu..

Afida Anuar said...

Salam iduladha untuk kak Tirana sekeluarga jugak... semoga iduladha kali ni diberkati dan dirahmati Allah yang Maha Esa..Amin.

miezi said...

sedap x daging lembu keracunan?

DarabDua said...

peh! bahaya benar pesen racun rumput musim raya korban ni.
hehe~

Afida Anuar said...

Miezi, racun tu tak berkesan arr sebab asyik hujan rasenye.. rupanye, lembu time tu tak bangun tidur lagi.. harharhar....

Afida Anuar said...

Darab dua.. heee..memang la bahaya. Tapi syukur, sebab asyik hujan kat cni, maka racun tu tak meresap kut dalam rumput. Maka lembu itu pun selamat daripada keracunan rumput. Alhamdulillah... heeee

Salam iduladha, miezi dan darabdua...

 

Browse