I Think That I’d Understand.

Thursday, November 06, 2008
"Persahabatan itu adalah sesuatu yang indah apabila ia membenarkan kita terbang lebih tinggi demi menggapai impian... Dan walau di mana saja kita berada, mereka sentiasa dekat di hati kita.. dan to Fida, jangan bersedih. Doakan kesejahteraan Halimah yek..." (offline message dari teman rapat)

........
Try to leave a light on when I’m gone
Something I rely on to get home
One I can feel at night
A naked light, a fire to keep me warm
Try to leave a light on when I’m gone
Even in the daylight, shine on
And when it’s late at night you can look inside
You won’t feel so alone
.........

Halimah, jaga diri di sana. Jangan lupa kitaorang kat sini.

I'll be here again...soon..

WaAllahualam
Wasalam..

12 comments:

natni said...

wondering??

halimah berada dimana..

n k.fida nk pegi mana...

nk pegi jugee la...

hurmmm =I

Afida Anuar said...

Halimah berada di singapore skrang ni. pojek sana..kene tinggal snsorang dah:((

Aku lak berada di 'kutub utara'..meh arr cni... sejukkk nih..
ngeh ngeh ngeh..

mylife said...

inilah lumrah alam..betemu dan berpisah..tp walau sejauh mana pn sahabat kita..persahabatn ttp akan utuh krn dia sentiasa ada dlm hati bersama2 kita

diana said...

sahabat sejati adalah saling memahami dan memaafi dari kedua pehak..kerana sesungguhnya kita insan yg x terlepas dari membuat kesalahan sesama manusia..:-P

Afida Anuar said...

Yus->harpnye macam tu Yus...tp perpisahan benar2 menyedihkan.Hurmm..

Diey->erkk..diey.. maafkan aku diey..aku pun dah maafkan kamu. jom kita KT uno..heh!

miszacasian said...

lagu light on by david cook kan..
=)

suke suke suke..

persahabatan.
sgt complicated kan.

tp bersyukur la klau dpt kawan yg sgt baik..
oleh itu hargai la dan sayangilah mereka
=)

Afida Anuar said...

Yeap..heee.suke sangat lagu ni.eheh..

btul2.. fida bersyukur dapat kawan cam wa, dan semua2.. boleh buat hidup ini indah..heeee..

jom KT uno..ahakssss...

Kehelan said...

ingtkan dia pi UK ke, US ke..
Singapore jek..

InsyaAllah... berjumpa lg...

Afida Anuar said...

heeee....

putrixue said...

baru berkesempatan baca blog ni..this entry mean so much to me. TERIMA KASIH SAHABATKU!!!

saya tidak mungkin akan melupakan kamu sampai bila-bila!

the friendship bond is too strong to be broken!

putrixue said...

baru berkesempatan baca blog ni..this entry mean so much to me. TERIMA KASIH SAHABATKU!!!

saya tidak mungkin akan melupakan kamu sampai bila-bila!

the friendship bond is too strong to be broken!

Afida Anuar said...

eheehehe..sama sama Bunda..
bunda jaga diri di sana..

saya pn tak akan melupakan kamu dan raba-raba itu..eheh

 

Browse