Jejas..

Monday, February 16, 2009
Setelah sekian lamanya bercuti, aku kembali ke meja opis hari ni. Banyak kerja aku yang tertangguh sepanjang percutian aku. Nasib baik ada team member yang sudi ambil alih tugas. Kira aku perlu fokuskan part yang berlambak tu jek. Tapi ada 'showstopper' pulak petang tadi, haihhh. Tak boleh nak teruskan lebih lanjut. Kene tunggu pembangun membaikinya. Haduiii..

Hari ni jugak, banyak yang aku 'blur'..'blur'... Banyak term dalam projek pecah penjara ni yang aku tersalah anggap. Boleh pulak aku anggap 'plan' itu 'orang'. 'Orang' itu 'plan'. huh!

Nasib baik ada ketua uji yang sanggup duduk di sebelah aku sekejap petang tadi dengan sabarnya meng'refresh' balik perkara yang aku sudah lupa. Dan juga Wa, yang sanggup menjawab segala pertanyaan aku walaupun kadang-kadang perkara tu tak patut aku lupa! Sori ek Wa...erkk

Aku saspek, ni mesti pasal ubat bius yang doktor kasi tempoh hari.Makcik aku kata, ubat bius, boleh meninggalkan kesan jugak la sedikit kat otak kita. 'Cikgu' pulak kata, dalam dua tiga hari lepas dibius otak mungkin boleh terjejas, kalau tak banyak pun, sedikit. Tapi ni dah dekat seminggu dah..rasa macam erkk..rasa geylong-geylong jek lagi nih..

p/s: Entah-entah, doktor bius tu terlebih kasi dos kat aku tak??erkk.. heeeeeeeee

"Apa-apa la Fida!"

Till then..

WaAllahualam
Wasalam..

9 comments:

[Palie] said...

xyah bius, ko mmg dah overdose.. hahahaa..

Noli said...

jgn dibius cinta udaaaah..hihi..

syahza said...

ya ya toin juga begitu.. kene bius lps sedar kepala ting tong.. x igt ape..

Tirana said...

Seronok cuti seminggu..lepas tu siap kena berdepan dengan macam-macam kerja yang bertimbun..hehehe..Tak pe la Fida..ujian tu sebenarnya..

:.Yus.: said...

wah..parah tul kesan bius ni ye..ubt bius tu dh jth cinte kt k.fida kt..tu yg jd cmtu..hihihi

Khairi Mohd said...

wpon ubat bius menjejaskan kerja, tapi tak menjejaskan jari menari.

hard die blogger nih hehehe.

anyway, welcome back to the ofis :)

Afida Anuar said...

Palie-->ceh, kutuk aku la tuh..ye la ye la, aku mmg dah ovedose:P

Noli-->kalau dibius cinta, macam mana ye?

cik toin-->itu la, kepala ting tong, sib baik diri tak jadi king kong..ekekekke

kak tirana--> itu la, takpe2..sabar menempuh dugaan... tp hari ni mcam free la plak sket kes pembangun tak siapkan lagi apa yang perlu dia siapkan tu....erkkk..

Yus-->ubat bius bole jatuh cinta?? hurmm..mungkin kut..heeeee

Khairi-->hahaha..hard die blogger apanye, setakat merapu-rapu ikan kerapu..ehehe. Ikan kerapu masak tiga rasa best jugak..yum yum..

Kay said...

masa utk Fida meronggeng dh tamat...

sila bekerja dgn sepenuh jiwa dan raga

Afida Anuar said...

Erkk..baek bos:P

p/s: kay, nk wat keje camne klu pembangun tak betulkan lagi defect2 tu...whuaaaaaaaa..tulun2, dah la due nk dekat...haduiiiii..

 

Browse