Menangis..

Sunday, February 15, 2009
Kota kemaksiatan... aku akan berada dekat denganmu besok walaupun hati aku tidak pernah sekali kepingin untuk berada di sana.

Arghh bencinya dengan perasaan yang aku ada sekarang.. ni rasa nak menangis ni.

"Rasa nak menangis ke dah menangis?",

Erkk..
Entah la, tapi tiap kali balik bercuti di kampung, hati pasti terasa berat untuk kembali semula ke kota yang pernah aku gelar kota kemaksiatan. Ada tak cara yang membolehkan aku tidak perlu pulang ke kota itu untuk selama-lamanya?

Haduiii..

p/s: Puan doktor, sambung cuti aku untuk setahun lagi bole? erkk....

Apa pun, doakan aku selamat sampai sana besok.

Till then..

WaAllahualam
Wasalam.

9 comments:

saizulhafiz said...

wlc to cyberjaya..doc project waiting for u..n last 480 UC.hahaha

Tirana said...

Seminggu telah berlalu rupanya..Cuti bersalin, lama la sikit..hehehe..apapun selamat kembali bertugas.. Selagi belum pencen, gitulah gayanya..cuti..kerja..cuti lagi..kerja lagi..Esok dah pencen, cuti panjang..

:.Yus.: said...

saba akak..sesungguhnya kt dtg cni nk cr rezeki..insyaAllah Dia akn permudahkan segl..

mg selamat smpi..

Kehelan said...

sabarlah fida... fida bukan berada di wilayah persekutuan kuala lumpur.. fida kan menetap di wilayah persekutuan putrajaya...

insyaAllah, tempat fida tuh bukan kota maksiat lg... :)

~~Noli said...

selamat pulang cni akak..
ati2 d jln raye..

natni said...

ala kte dok kota maxsiat ke

xmola

jojom pindah jom
=P

Afida Anuar said...

Saizul-->Whuaaa..tadok org ke tulun buat UC yg 480 tu?:((...
abes la aku pasni..tade masa dah la nk apdet blog..eheh

Kak Tirana-->itu lah kak tirana..kisah hidup pekerja.. teringin gak klu dah ada anak nnti, nk jd suri rumah yg berjaya cam akak...InsyaAllah klu kewangan keluarga mengizinkan n klu suami kasi..erkk;)

Yus-->Akak pkir camtu gak yus..dan itulah yg menguatkan smangat akak utk terus berada di sini. kalau tak..takkan akak dapat bertahan sehingga kini..cheewahh.

Afida Anuar said...

Kay-->erkk..bagi fida sama la tuh kay...eheh..skrg ni maksiat di mana2..tak kira kota atau desa..haihhh

Noli-->Alhamdulillah noli..slmt sampai petang tadi setelah merayau2 sekejap di UIA;)

Intan-->erkk..nk pindah mana? nk itot bole? eheh

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes

 

Browse