Lompat Si Katak Lompat..

Wednesday, February 04, 2009

"Kami bebas rasuah!!!", kata mereka.

keh keh keh keh=))

14 comments:

natni said...

lompat si katak lompat
lompat la tinggi2 (hey!)

hehehehe ^___^

M@YaZ said...

najib gelak sampai tak boleh buka mata ;)

Tirana said...

Lompat-lompat macam katak..kita sumpah diorang jadi katak..hehehe..

Tak tahan tengok gambar di atas tu.. Harap2 hari ini diorang ketawa lebar..besok2 biar diorang menangis memanjang...

Apa nak jadi dengan Malaysia ni..melantik orang yang ghupe itu jadi pemimpin..macam2 scandal ada..scandal paling dahsyat terlibat dalam pembunuhan...ish..ish..takut bila pemimpin macam ni naik bertakhta..silap2, kita nanti yang di"bunuh"nya.. Najib..najib..bilalah engkau nak bertaubat..Umur dah lebih separuh abad..kematian dah dekat...hidup ini bukan nak menongkat langit..

miezi said...

moga beenar apa yg dikatakan depa.Heh

:.Yus.: said...

biarkan si katak itu trs menjadi katak..asalkan kita xterikut sama cm depa

Afida Anuar said...

Intan-->jom jom..kita melompat..tp tan dah amik langkah melompat...aku jek belum..whuaaaaa

Ajat-->sib baik gigi cam putih sket..erkk..heeeeee

Kak Tirana-->heee,klu la ada kuasa menyumpah orang..eheh.. Itu la kak tirana..negara dah jd semakin parah nampaknyer skrang..huhuhu. Tp insyaAllah, suatu hari kemungkaran yang dilakukan akan diperlihatkan satu persatu olehNya.

Miezi-->moga benar...kalau tak... hurmmm...

Afida Anuar said...

Yus-->biarkan...tp geram...tak boleh nk biarkan..erkk... there's something that we can do...jangan undi depa..heeeeeeeee

~~Noli said...

tumpang lalu je..
tu katak2 ke kak?

khairi said...

they are not leaders,

they are politicians,

some are goats..

diana said...

ape lah nak jadi..isk3

Afida Anuar said...

Noli-->eh tu bukan katak la noli..tu najib n d geng yang suka melompat.mcm katak..erkkk

Khairi-->some..some are lembu yg dicucuk hidung. SOme are nampak duit jek... apa nak jd pun tatau la.uhuh

Diey-->negeri kamu kan diey? erkk...

syahza said...

lompat si katak lompat, toin toin..
lompat la tggi, tggi..
cpt la adik cpt,
cpt kita lompat parti..

yehaaa..

Afida Anuar said...

huh..pandai cik toin menyanyi..sedap pulak tu...ngeeeeeeeeee

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes

 

Browse