Manusia Terhebat..

Tuesday, February 03, 2009
Hari ni, deployment untuk projek 'pecah penjara' baru bermula. Namun modul aku masih lagi pending. Bile entah aku boleh mulakan, mungkin besok atau lusa. Tapi team member aku yang lain sudah pun mula 'memecahkan penjara'. Masa aku akan tiba untuk 'memecahkan penjara', aku akan berusaha memecahkannya. Kalau tidak, macam mana si mamat micheal scofield tu bisa keluar kan? huh!

Ni kes si mamat micheal mahu keluar dari penjara, beria kami semua buat projek nih. Tapi kalau 'si mamat raju' tu nak keluar...jangan harap kami semua nak buat. Lagi mahu dibina tembok yang besar ada la. Biarkan dia kat dalam penjara tu selama mungkin. Padan muka!

Kalau la aku ada kuasa....kuasa untuk menghumban orang ke dalam penjara.. aku rasa si mamat raju tu orang yang pertama aku humban pada awal tahun ni. heh!

Hebatkan aku kalau punyai kuasa itu?

p/s: Tiba-tiba teringatkan lagu 'manusia terhebat' nyanyian chris brown. Boleh ke aku jadi 'manusia terhebat'?

"Manakan mungkin jadi terhebat... hebat mungkin", dia

erkk...

13 comments:

syahza said...

cik pida hebat!!!

~~Noli said...

haishh..tetiba rs cam masuk lam citer tu plak...

Afida Anuar said...

cik toin--> tade pe2 yang hebat pun cik toin. sy manusia biasa jek...kuasa pun ada seciput jek, macam mana nk sumbat orang dalam penjara? eheh

noli-->nk jd sape? micheal ke, raju? heeeee

Tirana said...

Fida mesti la hebat sebab kawan pun dengan orang yang hebat2..hehehe

kueh bakar said...

yeh..jadik sehebat mungkin

:.Yus.: said...

erk...xmo masuk penjara..tp noly suke msk penjara..tp penjara seremban jek..hahaha :P

Afida Anuar said...

Kak Tirana-->Erkk..kawan2 jek yang hebat akak.Fida ni biasa2 jek..serius tak tipu... harap2 dapat jd hebat cam depa jugak..

Kueh bakar-->ayuhh...sama2 jd hebat..erkk

Yus-->hee...yus x leh masuk penjara..nk suh si raju tu..jangan kuar2 sampai ke sudah...eheh
Noli nk masuk penjara seremban?erkk..nnti akak bagitau penguasa penjara tu ada orang sukarela nk masuk..heeee

Khairi said...

err.. cerita prison break ke fid? :p

agHoo said...

pria terhebat..

Afida Anuar said...

Khairi-->ni bukan citer khairi..ni real!..eheh

Arif-->sapekah pria tu? kamu ke arif?

Khairi said...

real ke macam tak logik je huhu..

mari memecahkan penjara. laksana hudud :)

Afida Anuar said...

erkk...real la..eheh..
cuba mai masuk pojek ni..pasti merasai ke'real' lannye..eheh

mari2 kita pecahkan penjara yg menghalang hudud itu:D

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes

 

Browse