Semut Hitam

Friday, February 20, 2009
Aku bisa menjadi semut hitam,
yang tinggal di atas batu hitam,
yang berada di dalam ruang kelam,
di tengah malam, tanpa rembulan,

Erkk...

p/s: Macam haru jek bunyi..heh!

14 comments:

Kehelan said...

mmg haru!!!

zantech said...

Weh, ni apeda cilok aku hyer, pastu tunggang langgang lak tu haha

Afida Anuar said...

Kay-->haru yg kaku..ekekke

Zantech-->Fazan..kan ke aku dah mintak izin. Ko benarkan. Tu pun, aku kene buat dia tunggang langgang lar, mengikut kesesuaian keadaan..heeee.. bc apa yg aku p/s tu... mmg haru la!!eheh

Khairi said...

cantik lay out ni..

yg lama bagi kat saya la hehe

Afida Anuar said...

Hee, mekasih khairi..dah mula rasa bosan dengan yang lama la..erkk...

nk bg awak? bole jek...tp yg ada gmbar burung terbang kat atas tu ke?? ker yg sy tukar kjap baru ni tu?

:.Yus.: said...

wooo..new look aaa..manyak cantek maa..hehe

syahza said...

igtkan dah sesat td.. tuka layout rupanya *wink~wink*

Afida Anuar said...

Yus-->Heee, mekasih yus..ada orang kata jiwang!.eheh

Cik Toin-->sekali air bah..sekali hidup berubah:D.... dh busan sangat dah dengan template lama tu cik toin..heee..pasai tu tukaq ni..

Tirana said...

hehehe..kenapa ni Fida..teringin sangat nak jadi semut hitam ke?

Cantik template... amik kat mana?

Afida Anuar said...

Kak Tirana...bukan fida yang nak jadi semut hitam ..kawan fida...ayat tu fida amik dari dia...pastu ubah sket kasi cun..heee..

owhh,template tu fida amik kat btemplates.com... alamak, abes la nanti semua org pakai template ni..eheh

miezi said...

sdng berharu kah anda? eheh

Afida Anuar said...

agak la incik miezi. Adat hidup ni. ada masa suka, ada masa haru...erkkk

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

 

Browse