Erkk..Kene Tag Lagi :(

Wednesday, August 20, 2008
Kay tagged aku lagi:((

5 Tabiat Buruk Time Sekolah

* Melarikan diri dari doktor gigi.
Masa sekolah rendah pernah teman member aku, Naimah larikan diri dari doktor gigi. Siap menyorok kat masjid sebelah sekolah lagi time tengah hari tu. Dengan aku sekali ikut dia menyorok sampai la waktu balik. hahaha..bila diingat memang lawak. Tapi tu tabiat buruk ke?? erkk belasah je la..

*Senyap-senyap bawak walkman time revision period kat sekolah sebelum SPM. Dah la aku ni naqibah. Tau dek cikgu displin abis la..ngeee

*Tido waktu belajar sejarah..ngeeeeee.

*Ponteng kelas, sekali dua je seingat aku...gagagaaga..tapi tak ingat subjek apa yang aku ponteng. Time tu saja-saja malas masuk kelas,gi lepak-lepak kat library sorang-sorang. huhu.

*Erkkk..tak ingat dah. Nanti kalau aku ingat aku edit balik.


3 Subjek Kegemaran. Kenapa??

*Matematik biasa;)- Ada cikgu matematik time aku darjah 4 yang aku ingat sampai sekarang. Nama beliau Cikgu Sabiri. Setiap kali buat latihan atau ujian, kalau satu salah, tapak tangan aku akan dipukul dengan pembaris kayunya yang mantap. Sakittt wooo... Alhamdulillah, disebabkan pembaris kayunya itu, matematik jadi subjek peberet aku sampai sekarang.

*Matematik Moden- best2. Bab kira-kira ni memang aku suke. Ngeee..

*Matematik Tambahan- Subjek ni lagi bestt!! Aku pasti akan ralik buat latihan dia. Tiap-tiap hari tak sah hidup aku kalau tak buat latihan masa form 4 dan form 5 ari tu. Satu lagi sebab Mr.Burn.


3 Subjek anda tak suka. Kenapa?

*Sejarah..sebab aku tak suka baca buku teks sejarah. ngeeeee

Satu tu je kut subjek yang aku tak suka.


Menarik pada anda...

*Entah...


Kamu Paling Suka..

*TomYam

Kamu tidak boleh hidup tanpa?

*Dia

Setiap malam sebelum tidur siapa yg anda hubungi?

*No 1.

Mangsa Tag Kamu

1. Kawan-kawan semua yang sudah membaca tag ni dan mempunyai blog, dan ingin membuatnya ;)
2. Kawan-kawan semua yang suka buat tag
3. Kawan-kawan semua yang belum jadi mangsa tag.

Dipersilakan..ngeh33

p/s: Malam ni lepas magrib insyaAllah aku akan bertolak pulang dari Putrajaya ni ke kampung halaman di Kuala Terengganu kerana aku ingin turut sama meraikan majlis perkahwinan saudaraku yang akan diadakan besok. InsyaAllah aku akan balik semula ke sini pada hari Jumaat yakni lusa, kerana hari Sabtu tu nak kene pi majlis convocation adik aku kat UIA lak. So sape-sape yang nak ikut aku balik Ganu..jom lah. Cepat-cepat, paling lambat boleh tunggu kul 8pm...ngeeee...

Doakan aku selamat pergi dan selamat kembali yer! Ok, nak gi packing jap. Sampai ketemu lagi dengan entry versi kampung besok kalau aku tak 'tumbang' lepas kenduri la..hehehehe. InsyaAllah...

WaAllahualam
Wasalam...

5 comments:

Kay said...

sedih ke kena tag?? ni yg best nih...
mesti fida budak baik masa sekolah dulu!!!

eheheh

Afida Anuar said...

hahaha..bukannya sedey kay, cuma takut tak terbuat...nnti kay marah..gagagaggaga..

Erkk..budak baik ke?? erkk agak la kut..budak2 cakap skema..hah! saya la tuh.ngeeee

noor munirah said...

Salam fida.. maafkan aku sbb sungguh xprihatin, aku dah brp ari xbuka blog..termasuk la blog aku ehehe, so aku dh ketinggalan berita semasa.. xingat yg ko balik kg..
Malam tuh aku balik keje, tgk kete ko tade.. den, ade satu prking space kosong kat area tmpt ko slalu letak kete..
Aku terpk la ke mana peginye ko..lgsg xteringat plan ko nak balik kg walaupn ko slalu ulang2 bgtau aku.. huhu
Naik kat umah lak, lampu dapur on..pastu ksut ko tiada, aku rs cam ko bru kuar sbb ade hal penting, jd aku msj la brtanya ko ke mana.. haha..ko plak siap bgtau jwpn misteri..
bangun pagi jer terus tanya im ko gi mana.. haha.. klakar lak aku rase..

agHoo said...

sejarah my peberet subjek huhuhu

Afida Anuar said...

Muni-->lawak lak rasa bc konye komen ni. Adehhh..kahkahkahkah

Aro-->patut arr ada gaya leh jadi pakar sejarah Incik Aro ni...ngeee

 

Browse