Sah Aku Hari Ni Bukan Aku Yang Dulu!!

Monday, May 05, 2008
Hari ni aku takde mood. Training dah abis, tp sebab de assessment 14hb nih, kene belajo lagi. Apa lagi kalau bukan manual testing dan automation testingnye assessment !! Tapi sampai sekarang aku buat bodo jek. Satu nota pun aku tak selak. Ader la aku bukak software testing mock exam nye window, tapi aku biarkan screen tu. Fikiran aku melayang jauh sejauh-jauhnya..

Aku terasa lemah yang amat sangat hari ni. Mata aku merah dan pedih, tekak aku sakit, badan aku panas.. Sah aku demam. Aku demam rindu!! hahahahah kate si Minen. Demam rindu apakah??

Hari ni aku a bit senyap. Kecuali pagi tadi sebab aku bawk keropok lekor tuk jamu teman2 opis,maka aku gagahkan diri aku jemput semua team aku ke pantry...aku gagahkan diri layan diaorang semua makan.. sembang-sembang. Dan akunye RM sempat merase keropok lekor tuh, tapi makan cikit je.. Tak kene dengan tekak dia gamaknye.

Pastu aku terus melayan perasaan sakit aku nih..Even lunch time aku tak kuar makan, takde selera aku nak telan. Aku biarkan perut aku kosong sepanjang hari. Serius aku takde selera, rasa lapar itu aku ignorekan jek. Mekdi lak mayb dia pasan dengan aku hari ni .Biasa aku agak kecoh. Tapi hari ni aku senyap sesenyapnye, diam seribu bahasa.Mekdi de gak tegur aku,sakitkah aku?huhuhu, aku mmg sakit mekdi.. aku pening, mata aku pedih, tekak aku sakit, dada aku terasa mencucuk2, badan aku terasa lenguh sana sini.. Sorry la kalau aku tidak cam selalu, tapi serius hari ni aku tidak ada mood tuk jadi aku seperti yang selalunya aku jadi.. huhuhuhu.Dengan Saiful yang duk seblah cubic pun tak sembang seperti selalu. Biasa kalau pas wiken, musti banyak je bende yang nak dicerita. Ini setakat sembang gitu2 jek. Argh, biarkan dia, bukannye pe pun.

Tapi seyes selalunye aku tidak macam ni kalau aku demam,biasa aku ignore je demam tuh. Aku tak layan sangat sebab aku tahu, makin dilayan demam tu, maka makin demam la jadinya.. Arghhh setakat demam, apa lah sangat yang ada dengan demam itu.. biasa satu hari je aku demam. Malam telan panadol, kasi selimut supaya berpeluh, sok dh baik. Cuma yang tidak tahan kalau demam beserta sakit kepala yang amat.. Yang itu aku sungguh2 tidak tahan. Mahu aku baring je dan satu keje pun aku tak dapat buat.. tapi dah lame aku tidak demam seperti itu. Bile entah lastnye.

Hari aku pasan cuaca agak mendung dari pagi tadi. Seperti mendungnya hati aku di kala ini.. Arghh, aku merapu lagi.

Moga kita bertemu lagi di lain entry
WaAllahualam
Wasalam

0 comments:

 

Browse