Entry Ke-100

Saturday, May 24, 2008
Wahhhh... rupanye dalam sedar tak sedar aku dah post 100 entry!!! Syabas Fida, syabas... Tidak ku sangka sudah 100 entry rupanye aku menconteng-conteng.. bermula dengan sekadar main-main, rupanya aku ader jugak kasi blog aku ni komitmen yang mantap dan bukan sekadar main-main! Yer la, usia blog ni baru 3 bulan tapi dah 100 entry!! Well, it's me then..hihi berlagak lak.. Lepas ni tidak la diketahui apa pulak cerita seterusnya.

Begitu sekejap masa berlalu... arghhh, masa itu terlalu pantas berjalan. Sampaikan tidak termampu untuk aku mengejarnya. Sejak akhir-akhir ni aku disibukkan lagi dengan seorang 'manager-wannabe'...huhuhu. Cam dia pulak nak jadi manager kitaorang, banyak pulak bende yang dia suruh kitaorang buat..cam dia punya kuasa...mentang-mentang manager aku sekarang berada di Singapore.. Alamak, dah terkutuk orang...ok ok, tersasur.. citer bab lain..hahahahahaha.

Ok masuk bab lain la weh. Bab pe ek??

Ari ni plan nak gi melawat adinda tersayang kat UIA. Dari minggu lepas lagi dia suruh aku datang. Sebab nak hantar laptop dia ni ha!! Aku buat harta jap 2 minggu. hahah. Sib baik dia baik hati kasi pinjam:D

Besok pulak, Mak sepupu aku datang dari Terengganu. Kalau diizinkan katenye mahu melawat Putrajaya ni. Ahlan Wasahlan Wa Marhaban... kalau jadi la. Kalau tak jadi... erkkk aku nak buat apa ek besok?? Muni pulak mau pulang ke kampung hari ni. Sebab dia kan orang UK, ari senin ni orang UK cuti..huhuhu.. Aku sorang-sorang lagi!!.. Whuaaaaaaaaaaaaaaa...

Pikir-pikir pulak, banyaknye aku pikir!!! hihi, aku pikir kan,besttnye kalau jadi cikgu sekarang ni la.. sebab cuti 2 minggu tuh.. huhuhu. Aku duk kat Satyam ni tak merasa la kalau nak cuti 2 minggu lagu tuh. Besttnye kalau balik kampung!! Adik-adik semua ada kat rumah!! Mak pun same! Aku dulu lepas abis belajar kat UIA penah gak apply KPLI.. Masa tu semangat berkobar-kobar nak jadi cikgu..Tapi tak dapat..huhu sedey2..Tapi itu la, dah rezeki aku jadi Software Test Engineer... ader hikmah yang tersurat dan tersirat. Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk aku. Tapi best pe jadi software tester ni, hahaha walaupun cuti tak sebanyak cuti seorang guru, tapi gi keje flexible je.. Nak pakai pe pun boleh. Time keje pun flexi. Huhuhu, kan Mekdi kan? Haha, saje nak kaber..hihihi

Okla buat member2 yang bergelar pendidik. Selamat bercuti!! Cuti-cuti Malaysia!!
Itu je la kut contengan di pagi Sabtu.

"Aku takkan pernah jadi sempurna seperti engkau pinta,
Aku takkan bisa meski telah ku cuba"

WaAllahualam
Wasalam..

0 comments:

 

Browse