Miss Them Oredi..

Sunday, May 04, 2008
Oleh kerana, aku amat kepenatan pulang dr Ganu, maka aku sempat letak gambo je,tu pun ckit je..nak coret2 mengantuk la plak.. huhu. Sedey nye dh sampai putrajaya nih. Bile la aku nk balik kampung lagi nih? uhuhu, dah la ayah aku demam, adik aku demam...aku pun nak demam jugak rasenye nih..huhu.Pe pun, enjoy the pics..

Like sister like lil sister...:D


Senyum seindah suria, yang membawa cahaya, senyum lah dari hati duniamu berseri..:D


Elelelelele, sempat buat peace tuh.. :D


Huda purak-purak tido. :D

2 comments:

[palie] said...

alalala..comeynye.. hehe.. bdk2 tu tau, bkn akaknye.. hahaha.. tp apesal mcm gambar time thn 80an jek.. siap kaler sephia lagik.. hehhee..

Afida Anuar said...

hahaha, yer la yer la aku sedar aku ni tak secomel adik2 aku.. aikk? gambo cam tahun 80 an? seyes? huhuh mayb pencahayaan kamera aku kut...hahahah.
Kaler sephia? kaler comforter ke?Huhuhuh

 

Browse