Quality Vs Quantity..

Sunday, May 18, 2008
Arghhh, terasa berat benar tangan aku untuk dibiarkan menari-nari di atas board komputer kepunyaan Muni ni.. Aku kah yang malas atau aku saje memalaskan diri aku?? Tidak dapat dipastikan sebabnya. Tapi aku gagahkan juga diri aku, aku paksa juga tangan aku untuk menari buat seketika, aku mendesak akalku untuk memuntahkan idea yang tersimpan... Kerana aku tahu, dengan "menconteng-conteng" ni, aku dapat satu kepuasaan yang..unexplainable!!!

Alhamdulillah, Muni volunteer nak buat cekodok untuk minum petang ni, mungkin kerana dia merasa bersalah kut tengah hari tadi aku dibiarkan sorang-sorang memasak untuk lunch kitaorang. hahaha. Ala, lagipun selama ni Muni gak yang selalu masak untuk aku, hari ni je aku cam rajin sikit kut.. Ahaksss.. dan setakat masak untuk orang-orang bujang macam aku dan muni, tidak memerlukan assistant di dapur atau sebarang protokol yang ketat dan bahan-bahan yang pelbagai. Hanya campak-campak apa yang ada and it's done. Keep it Short and Bestt!! Tp yang pasti, memang sodap..hikhikhikhik.. Angkat bakul sendiri pulak aku nih!!

Mencucuk hidung pulak bau gorengan cekodok muni ni. Yang aku pasti, cekodok dia memang best la.. Ni yang tak sabo aku nak merase ni.:D

Tapi sejak menjalani kehidupan berdua ni, tak banyak yang berubah. Aku tetap aku, dan muni tetap muni. Wiken baru la berkesempatan untuk kitaorang bertentang mata dan mendengar bicara masing-masing. huhuhu. But it's OK. That's our life then. It doesn't matter about the quantity of our time that we had together, but the quality of it.. we really spend it 'wisely' together.. haha.. Right Muni??

Arghh, really can't wait for her cekodok!!! Smell so good from here.

Seems that i need to stop here this time, kasi chance nak makan cekodok, satgi tangan berminyak mane leh nak conteng-conteng dah..hihihi. Eh jom jemput merasa cekodok Muni.!
Until next entry.

"Aku takkan pernah jadi sempurna, seperti engkau pinta,
Aku takkan bisa, meski telah ku cuba.."

WaAllahualam
Wasalam..

0 comments:

 

Browse