Aku Yang Sudah Tidak Punyai Banyak Masa

Monday, May 26, 2008
Mungkin dunia sudah berada di akhir zaman. Terasa masa yang ada begitu singkat. Sehinggakan dalam tak sedar, aku sudah berada di penghujung hari. Baru seminit lepas aku terasa berada di permulaan hari, sekarang tiba masa untuk aku menutup mata pula di penghujung hari. Arghhh..masa terlalu pantas berlari. Sehinggakan tidak termampu untuk aku mengejarnya.

Aku harus menutup mata sekarang. Aku sudah tidak punyai banyak masa untuk dibazirkan di hadapan laptop Muni ni. Waktu tidur harus diutamakan. Tidur yang berkualiti menjamin kerja yang produktif. Harapnye la.. hihihi. Selamat Malam semua.

Sampai di sini contenganku yer, kerana aku ingin mengejar masa itu. Moga ketemu di entry akan datang yang lebih mantap.

"Aku takkan pernah jadi sempurna, seperti engkau pinta,
Aku takkan bisa, meski telah ku cuba.."

WaAllahualam
Wasalam.

0 comments:

 

Browse