Macam Novelis La Pulak.

Thursday, May 08, 2008
Isk,dah ramai aku dengar orang kata gaya penulisan blog aku macam novelis. Cam baca novel pulak depa kata bila baca blog aku ni. Yer ke?? Hahah, dan Cik Minen ingat aku memang minat baca novel dan secara tak langsung mempengaruhi gaya penulisan aku. Haha, tapi sebenarnya kan, novel la yang paling malas aku baca dan aku memang langsung tidak berminat nak baca novel..tebai sangat..huhuhu. Aku rasa setahun pun aku tak habis nak baca sebijik novel..Kalau de member-member promote suruh baca novel ni,baca novel tu, aku belek-belek arr jap...baca sehelai dua page depan, pastu aku tengok page last nak tahu ending dia camne..hahaha teruk kan aku? well, it's me then..

Itu la aku pelik, gaya penulisan cam novel, ader ke? padahal aku merapu-rapu je yang banyaknye.. Pian kate aku leh jadi part time novelis..huhuhu. Mekdi lak suruh aku tulis novel terus,ada bakat katenye..uishh, pulak!! Weh bakat penye, aku merapu je la weh...Apa-apa la,yang penting aku tetap akan menulis aka merapu dalam blog aku ni mengikut gaya penulisan aku yang tersendiri.chewahh, dan bukan ikut mana2 novel..hahaha...selagi diberi kudrat untuk berbuat demikian dan selagi hayat dikandung badan. Insyaallah..

Tiba-tiba pulak, aku rasa, gaya penulisan aku ni pun dipengaruhi oleh gaya penulisan blog member-member aku gak..hikhikhik..dah aku pun baca blog depa tiap-tiap hari.. Winkkk:P

Owhh, sekarang ni...bumi Cyberjaya disirami hujan.. sib baik aku dah lepas lunch. Kalau idak, lencun gak la nak balik opis dari food court tu. Eh nak pi tengok hujan la kejap kat tingkap sana..huhuhu.

Ala, kejap je hujan rupanye.. tak sampai seploh minit pun, maybe nak menyejukkan hati-hati yang sedang membara kut...huhuh. Tapi awan di atas sana masih mendung, seperti mendungnya hati aku di kala ini. Lalalalaalala

WaAllahualam
Wasalam

0 comments:

 

Browse