Suka Tak Semestinya Cinta.. Kan?

Wednesday, February 03, 2010
Meskipun hanya rasa suka,
bukan sesuatu yang mudah untuk aku lawan.
Sungguh!!

19 comments:

azrin said...

a'ah. suka and cinta, dua benda yang tak sama. =)

Frodo Baggins said...

>>___<<

tp mungkin dr suka leh jatuh cinta
ner tau ... hikhikhikhik

Tirana said...

Dikatakan dari mana datangnya cinta, dari mata turun ke hati..kalau hati sudah suka, semua indah saja...hehehe

Sesumpah said...

yah benar :))

Afida Anuar said...

AZrin-->tp result akhir dia bole jadi sama..bole jadi tak...kan kan? hhehehe..

Frodo-->mungkin....;)

Kak Tirana-->mmg indah-indah semuanya kak bila dah suka tuh, tapi.... mcm tak leh je ada rasa suka ni..erkkk

Sesumpah-->tiada yang benar melainkan yang benar je..hehe

niwtode said...

oh dah jatuh suka ke jatuh cinta

aideeb said...

klo suka itu maksudnye ko mmg tertawan dan ada hati dkt seseorg tu..tapi klo cinta, ko bukan sekadar suka malahan sanggup berkorban dan menerima kelemahan org itu...

(jatuh hati dan jatuh cinta adalah 2 perkara berbeza)

bspotgurl said...

maybe memula suka pastu sayang pastu cinta?! betul ke nih? hihik but ini kisah pasal apa ni ek? confius kejapp

azrin said...

a'ah la. apa2 pun mesti suka datang dulu.

Anonymous said...

cik fida suka kt sape nih...

Afida Anuar said...
This comment has been removed by the author.
Afida Anuar said...

Edot-->erkk...jatuh dua-dua la kut...eh dak dak..jatuh suka je..hehe

Aideeb-->aku pun rasa mcm tu...tapi masih keliru2...adehhh

Bspotgurl-->kisah biasa je, bukan luar biasa..mungkin juga kan, dari suka...jadi cinta..erkkk

Azrin-->hurmmmm...

Anon-->erkk...suka secukup n sesedap rasa je..bole kut noo...nk kene bitau gak ke sapa?

Suka kat Din dalam Jaja dan Din tu..hehehe

Ahmad Zulfadhli said...

afida dah sukekan seseoran ker? semoga afidah cepat berjumpa jodoh yer.. amin.. :)

Putera Melaka,
Blog - http://www.puteramelaka.co.cc/
e-Store StormReaders - http://www.stormreaders.net/zulfadhli

p/s: Miliki buku2 ilmiah karya ikon2 popolar seprti Dr. Fadzilah Kamsah, Dr. Irfan Khairi, Ustaz Ismail Kamus, Ustazah Siti Norbahyah & lain2 di http://www.stormreaders.net/zulfadhli sekarang!

Afida Anuar said...

erkk...insyaAllah...moga Zul pun sama..dikurniakan belahan jiwa yang sebaiknya..

tajnur said...

Salam!
Ia Afida, kita doakan semoga Afida suka dan cinta org tu spt yg dinyatakan oleh Ahmad Zulfadhli, InsyaAlah! Sebab tu nak kerja dan balik kpg Terengganu kot?

Afida Anuar said...

Salam Tajnur..

niat nak balik bekerja di kampung bukanlah sbb tu...takde sapa-sapa pun kat sana yang istimewa..sungguh!! melainkan keluarga.....nak balik sana sebab nak berada dekat dengan orang tua..kesian mereka hari-hari rindukan anak-anak mereka..begitu juga anak2 mereka ni, tiap2 hari menderita rindukan orang tua mereka...

ohh yer,sy masih mencari belahan jiwa yang sebelah lagi tu...masih belum ketemu rasanya...erkk

suka tu, fitrah manusia..kan?

miSs dee 4 dino said...

Crush.Heart.Love..
smuanya berbeza fida..
tp xmustahil dr satu dtgnya 2 yang lain..:)

Afida Anuar said...

Hehe...semua tu mmg berbeza...hurmm...x mustahil.tungguuu...ehehe

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

 

Browse