Lepaskanlah..

Tuesday, February 23, 2010
Bersama malam..
Mengintai bintang..
Hadirkan ketenangan..

Cubalah

14 comments:

syahza said...

x paham.. uwaa..

azrin said...

tersirat sangat nih...

Frodo Baggins said...

wohoooo ...
ayat malayalam dewata sanskrit purbakala ...


deep very deep

>>___<<

Sesumpah said...

wahaa terima kasih


:')

unclejoe said...

HMMMM tinggi lah... lum pantas nak kejar...lum gagah nak daki

Tirana said...

Fida..kak tirana cari ketenangan dengan membaca....hehehe.. belum pernah lagi cuba mengintai bintang.

Faridrashidi.Com said...

Semoga membawa bahagia ya..

http://www.faridrashidi.com/2010/02/22/tips-mendapat-anak-soleh-dan-solehah/

Afida Anuar said...

Syahza-->erk,buat2 paham dah la..hehe

Azrin-->hehe,dah abes tersurat dah ni..hohoho

Frodo-->adehhh,takde kene mengena dengan bahasa sanskrit pun:p

(^o^)

Sesumpah-->wuhuuu, sama sama..

UJ-->tak payah daki, tak payah kejar, ada duk depan mata je..pandang lah..eceh..

Kak Tirana-->cuba akak terai buat sekali,erkk..tp fida perasan bintang2 kat kota ni tak seindah kat kampung..kt kampung lagi indah kerdipannya..wohooo...

FaridRashidi-->terima kasih kembali..

Kehelan said...

bulan mmg cantik semalam... :)

tajnur said...

Salam!
Macamanalah ni? Episode lepas terasa `rindu sidia` dan sekarang `lepaskanlah`!Hati seorang perempuan, memang susah nak difahami ....

Afida Anuar said...

Kay-->bulan cantik..tp bintang lagiiii cantik;)

Tajnur--> Salam!episod lepas rindu dia je la, takde si:P...

Hehe,tak susah pun nak faham sebenarnye, kalau buat susah tu mmg susah..cuba buat senang...erkk

Afida Anuar said...

Tajnur, entry2 saya tiada kaitan dengan hati perempuan, apatah lagi hati saya..sekadar coretan biasa..kalau rasa ada tu, mungkin kebetulan je kut..erkk

syahbandar87 said...

apa maksudnya ni kak..cam tergantung jerk..ataupun mungkin juga ada maksd yang akak sedang impikan tuk berumahtangga..maaf andai silap ramalan sy:)

Afida Anuar said...

Adik...takde maksud apa2 la. Kalau syah selalu baca entry akak yang lama-lama, syah mungkin selalu terjumpa entry yang bagitau akak ni suka sangat tengok bintang. Suke renung bintang. Best!!!..kadang2 lama duk tengok bintang dalam bilik yang gelap sorang2....tp bintang2 kat bandar ni tak seindah kt kampung la. Kadang2 susah nak nampak bintang2 kat bandar..entah la....

Spt kata Aben..
Star gazing, very inspiring!!!

syah,semua orang impikan tuk berumah tanggakan? maksud akak manusia normal. Akak pun tak terkecuali,tp dah Dia tetapkan bukan masa akak lagi sekarang ni. InsyaAllah satu hari nanti. Doakan eh dik:D..tp ramalan pasal entry tu mmg silap..entry tu straight to the point..ajak tengok bintang..heheh

 

Browse