Masih Menanti..

Saturday, February 27, 2010
Seminggu lagi InsyaAllah.. keterujaan, kegembiraan, ketidaksabaran, kerisauan semuanya bercampur baur, dah jadi adunan apa dah dalam hati ni.

Ya Allah rungkailah semuanya agar yang tinggal hanya ketenangan...

13 comments:

Tirana said...

Kak Tirana pun tak sabar nak tunggu tengok apa sebenarnya yang Fida nantikan..hehehe

Pn Kartini said...

Salam dear...:):)
Walau ringkas menyatakan rasa terujanya menantikan sesuatu...sudah bisa membuat rasa suspen yang membuak2 niii...
nanti apa yaaa????
Habaq mai skitt..:)

muslimahatiku said...

salam kak..mira lg dop saboo nih..suspen jerk!!tp cam ley teka je..hehe

Frodo Baggins said...

uikkkk ~
apakah??
keterujaan yg wat wa teruja sama ..
keh2 keh2 ... share arr skit!


>>___<<

qaseh said...

sabor je la.....penantian suatu penyiksaan

UstazCahaya said...

Amin Ya Rabb Al-Alamin..

Afida Anuar said...

Kak Tirana-->hehe,insyaAllah nnti fida akan bagitau...sabar ye kak..hehe

Kak Tinie-->salam kak tinie.. sabaq noo, nnti fida habaq mai..hehe

Mira-->salam mira..owhh ayah ude bagitau ke?erkk...

frodo-->owhh teruja jugak ye? meh sama sama merasai keterujaan ni.. sabar2,nnti akan dikhabarkan... cuma buat saspen sket je ni..heheh

Qaseh-->mmg satu penyeksaan...alhamdulillah, dapat bersabar ni. moga2 dipermudahkan.

Ustaz cahaya--> Amin Ya Rabb Al-Alamin.. Terima kasih ustaz..

Kehelan said...

tunggu anak buah ke? semoga selamat semuanya... :)

Afida Anuar said...

Kay,InsyaAllah anak buah akhir tahun or dalam bulan 10 ni baru keluar^_^

niwtode said...

ni mungkin nak p umrah kot kan fida kan kan kan

syahbandar87 said...

yang ini apa pula kak..bertunang ke?hehe....lpe nk tnye..akak ni ustazah ke?klu ustazah leh jgk sy nk bertanye soal agama:)

tajnur said...

Salam!
Kalau mcm ni punya suspen dan ada masa seminggu lagi, bolehlah saya `contact` wartawan Metro, Nanyang Siang Pau, Tamil Dinamalar dan Tamil Naidu. Mudah2an dptlah ruang di muka depan tentu glamour! Kita pun tumpang gembira...

Afida Anuar said...

Niwtode-->tungguu...hehe.

Syahbandar-->bukan bertunang...hehe..sabar .sabar.. alamak,akak bukan ustazah la syah..bidang keje pun jauh benor dengan bidang ustazah.. tp klu ada kemuskilan tu, tak salah tanya, mana tau, kalau akak tak leh jawab, ada orang boleh tulun jawabkan ke...

Tajnur-->salam!alamak...x perlu buat semua tu tajnur..hehe...malu je. Bukannya gempak sangat pun di mata masyarakat apa yang bakal berlaku..tp , sy teruja sangat..mungkin sbb pertama kali kut...doakan utk saya moga dipermudahkan ya!

 

Browse