Lagi Sebulan..

Saturday, February 06, 2010
Lagi sebulan apa?

Tunggu la, nanti akan dikhabarkan. Teruja sangat ni..

Betul la kan kata orang, bila kita duk nanti-nanti akan sesuatu, terasa masa berjalan macam siput..alahaiii... Tapi bila tiada apa yang dinanti..berdesupp dia berlari. Sampai tak terkejar kita dibuatnya kan?

Sebulan...boleh ke suruh kau berlari cepat sikit?erkk

27 comments:

Pn Kartini said...

Ehem dear..
sebulan lagi nak makan nasi minyak ekk..ermmmmmmmm:):)

Tirana said...

Fida..lagi sebulan nak pi bercuti...pusing-pusing dunia ke? hehehe

:.Yus.: said...

wah bestnye..lg sebulan ek..

insyaAllah moga dipermudahkan segalanya amin

Sesumpah said...

da nak kawen??

wah tahniah :)

tajnur said...

Salam!
Tepat sebulan dari sekarang, bermulalah cuti persekolahan Penggal 1. Tentulah mcm2 program dah dirancang dan teruja utk menantikannya. Semua makhluk berjalan mengikut fitrah masing2,Tiada suatu musibah yg menimpa bumi pada diri mu sendiri melainkan tertulis dlm Kitab sebelum kami menciptakannya (Surah 57:22) Cepat atau lambat masa yg dijanjikan tetap berlaku, bersabarlah menempuhi kesemuannya dgn penuh iman...

MaizaC'Joe said...

Salam

wahhh... nak kawen... jng lupa gtau ekk... tetiba lapar nasi minyak.... hee.......

Khairi said...

sebulan nak gi mana ni Fida. Err... sy kena cari pengganti lain la untuk tempat awk di sebelah Kay ni kan.

nahmy said...

wahh!...kan main lg...sebulan rasa cam setahun kan..kan?

unclejoe said...

owhh ye ke? sebulan lagi ke?.... laaa jangan lupa menjemput tau...

UJ - lebih kurang sebulan lagi gak.. nak jadi ayah ... heheheh nak jugakkk

Rashid said...

salam

eee diam-diam ek afida. Berita gembira takkan nak diam je.. bila? kat mana buat ni? hehe..

eee lama tak makan nasi yang berasnya warna-warni..

Afida Anuar said...

Kak Tinie-->bukan nasi minyak ni kak tinie.....eh minggu lepas br makan nasi minyak..hehe

Kak Tirana-->InsyaAllah 'bercuti', tp tak keliling dunia pn kak tirana..huhu... yg tu next time la:D

Yus-->thanks yus..insyaAllah..

Sesumpah-->bukan kawin la sesumpah...tarik balik tahniah tu..heheh..lain kali kasi balik eh tahniah tu..hahaha

Tajnur-->ahaa..cuti sekolah..tp lagi sebulan ni takde kaitan dengan aktiviti pada musim cuti sekolah:D.. insyaAllah sedang menunggu penuh sabar ni..

Maiza-->hehe..bukan nk kawin la maiza...nnti nk kawin bila2, insyaAllah sy jemput mai makan nasi minyak kat ganu...dun woriii;)

Khairi-->awk rs kene cari pengganti ke? sy tak kisah. Lgpn rasanya sempat kut utk sy duk seblah kay..lgpn 6hb march kejadian ni bakal berlaku..insyaAllah, bole2...tp klu awk nk cari gak...sy tak kisah je klu masuk bertanding..mana tau balik2 satgi dapat tau menang!..heheh

Nahmy-->itu la...klu tak tunggu..sebulan tu rasa mcm semingu jek

UncleJoe-->wahh tahniah UJ..ni anak UJ yang keberapa ni?hehe..

Jemput tu next time..yg ni takde jemput2 UJ..sbb takde kenduri pn..hehhee

Afida Anuar said...

Cikgu Rashid...sudahh!!!hehe..ni bukan kenduri sy la cikgu...klu kenduri sy sudah pasti dah lama sy jemput cikgu rashid sekeluarga...hehe. tungguuuu..nnti cikgu rashid tau gak sy nk ke mana..hehe

yoro okino said...

spm rsult ke?
hahhaha

unclejoe said...

yang first... hehehehe... MAC lepas kawen...

kawankamu said...

sama2 la kita isikan ngan ilmu dulu ye. jap je sebulan tu. hehe

syahbandar87 said...

akak..bila akak nak kawen ye,.,hehe

unclejoe said...

menanti dan menunggu

kerana menanti
hati menjadi cemas
waktu bergerak malas
berjalan tidak pantas

kerana menunggu
hati menjadi biru
yang tiba bukan ditunggu
persis sebagai pengganggu

Ahmad Zulfadhli said...

afida nak bertunang ker? bestnyer.. nanti nak kawen jemput tau.. aha!~

Putera Melaka,
Blog - http://www.puteramelaka.co.cc/
e-Store StormReaders - http://www.stormreaders.net/zulfadhli

p/s: Miliki buku2 ilmiah karya ikon2 popolar seprti Dr. Fadzilah Kamsah, Dr. Irfan Khairi, Ustaz Ismail Kamus, Ustazah Siti Norbahyah & lain2 di http://www.stormreaders.net/zulfadhli sekarang!

Afida Anuar said...

Yoro Okino-->hahaah...10 tahun yg lepas dah amik result SPM:D

UJ-->owhh pengantin baru lagi la ni..wahhhh..... moga dia menjadi anak yang soleh/solehah kelak insyaAllah..

Kawankamu-->insyaAllah.. tengah belajar apa yang ptut la ni..doa-doakan eh kawan..

Syahbandar87-->bila ada orang masuk minang,n mak ayah setuju,akak setuju..erkkk

UJ-->huh,sangat puitis!!hehe

Zul-->hehe.bukan la zul..nk tunang bukan..nk kawin pun bukan.. ni hal lain,takde kaitan ngn tunang or kawin pn:D

unclejoe said...

saje dia buat org curious... tu tips jugak tuh sbg promosi utk blog kan? khairi byk tips lagi kot.. hehhe
pandai wat trigger factor lak ekkk...

Afida Anuar said...

erkk..takde niat pn nk promosi blog ni UJ...maklumlah blog picisan sebegini, tiada apa pun...klu blog khairi baru mntapp!! serba serbi ada..

unclejoe said...

lorrrr promote la ...best gak... tapi tak promote pun.. dah ramai masuk...fida nye blog kan...
UJ pun tolong promote kan jugakk kat member bloger lain. heheh saje nak memeriahkan... biar ramai yang tahu .... baru jadi beshhhhh

jangan lupa komen kat posting terbaru ade nama watak fida lak dalam tuh... pelakon pembantu kot... huhuhuhuu ngn khairi sekali...

ammat grimlock said...

leaving n the jet plane,dont know when i'll be back again..
oh babe i have to go...
lalala best tul lagu ni....

:)

Afida Anuar said...

UJ..alamak..hehe..

Incik Ammat-->dah nk pergi ke..alahai..ke saja nyanyi2 di pagi hari ni?hahaha

Kehelan said...

pi umrah ke?

keon said...

Kirim doa bleh? mohon minta isteri & bakal anak dilahirkan sihat walafiat n juga ayahnya juga :)

Afida Anuar said...

Kay-->insyaAllah..alamak..dah terbongkar, ingtkan nk bitau time nk pi nnti.huhu..

Keon-->insyaAllah...aku tak lupa doa utk sahabat2 semua..even skrang pun;)

 

Browse