Kedekut!

Friday, June 27, 2008
Aku rasa la, pasal BBQ semalam aku tidak perlu cerita dah kut. Ajis, Saizul, Ajat dah cerita dengan detailnya kisah BBQ semalam. Depa lagi semangat, blogger sejati katakan. Hahaha,depa ni habis je majlis, balik rumah and terus mengadap PC nak apdet blog dengan kisah BBQ dan upload gambar sekali. So kalau korang nak baca sila la ke blog Ajis, Saizul dan Ajat. Kalau aku cerita pun, benda yang sama gak.. aku rasa la. Bazirkan ruang je kan? hohoho..kedekut!

Ok la, atas permintaan peminat, cheewahh, kununnye la.. aku apload la sekeping dua gambar.. untuk tatapan semua. huhuhu..

Meriah kan? semua orang buat kerja. Tengok Mahesh..dia usha Ajis. Dia buat apa kt Ajis tu??hahhaaha

Masa awal-awal sampai tempat kejadian. Mekdi, Me, Wan, Yus and Dilla..


Bergambar lagi, dan lagi dan lagi..



Tengok chef Ajat masak.. Serius seh..hahaha. Wawa, tak tulun sekali??hahaha

FIRE..FIRE... FIRE.. HELPP.. HELP... habis ayam hangus terbakar....semua orang cuak. Lili jadi superhero selamat ayam-ayam tu..

Last but not least, gambar ramai2..

Ok rasanye tu je la kut tuk hari ni. Semua orang bersyukur entry aku pendek jek hari ni. hahaha. Akibat tidak membiarkan jemari dan minda bersatu. Itu lah kesannya..Until next entry. Assalamualaikum..

"JANGANLAH KITA HIDUP DI DUNIA UNTUK MENDERITA DI AKHIRAT"

WaAllahualam

9 comments:

Anonymous said...

kak fida, tue kan ada gambar wa tgh tlg tue... =P

tlg menghangus kan lagi ayam yg telah terbakar tue..
hahahaha =P

Afida Anuar said...

Hahaha, mak aii...ni penjaga blog ke apa ni? apdet kejap dah terus komen. wah wah wah..Ni yang semangat nk tulis entry lagi ni..hikhikhik

Hah? mane2 gambar tengah tulun? x nampak pun?hahahaha

aziz said...

bukan kah ko blogger yg sejati? hahaha...

saizulhafiz said...

apa tajuk xkena mgena dgn entry..komen komen...wawa tlg tgk je.sebab dia xleh kena api t xleh naik flight pi sgpore

Afida Anuar said...

Aziz--> Yer dulu aku blogger sejati..chewahh pasan, tapi sekarang kasi korang la mewarisi kesejatian blogger itu..hahahaha

Saizul-->Aiseh saizul, ni la dipanggil memahami isi dan tajuk yang tersurat..hanya mata-mata yang memahami saje yang memahaminya...hahhaha.. Kan aku dah tulis entry sejemput jek...kira kedekut la tuh:

Haha, wawa mmg x leh kene api..nanti x leh gi singapore:D

Anonymous said...

wei, ada la aku tolong!
time aku wat kerja, korang tak mo amik gambar aku...
peh tue duk jauh2 dari aku,mmg la tak nmpk aku buat keja...

haaaa..kak fida kan ada masa kita tukar shift tue! kan wa ganti kak fida time kak fida nk mkn kan...
kan kan kan...=P

ye la..semua org nak halau aku g singapore la...........
=(

Afida Anuar said...

Ala ala ala..gambar tu jek yang nampak cam tak tulun..sengih depan ajat yang serius membakar..hikhikhik

ye ye memang kita de wak shift pun kan wawa..saje je nk usha orang nk gi singapore..

pas ni x leh nk usha dah..huhuhu..sob sob.

Anonymous said...

huhuhu..
tak mo gi la..

kak fida sedih klau wa takder...
hahahah =P

Afida Anuar said...

jangan gi wa..jangan gi..Sedey akak..

Eh tapi gi la..bila lagi nk grab opportunity ni:D

 

Browse