Connection...

Saturday, June 28, 2008
Petang tadi tenet weng.Boleh online jap, pastu setat kelip-kelip link dia. Pastu terus down connection. Alahai..Kene bersabo jap. Terus takde mood nak apdet entry untuk hari ni. Huhu, dulu aku perasan connection stimik umah aku ni cam mantap gak la. Tak pernah buat hal langsung. Tapi sejak dua menjak ni, selalu je cam de problem nak connect. Kalau seminggu ada la dalam sekali problem. Huh memang tension gak la kalau masa tu memang tengah 'urgent' nak online.. huhu. Sabo je la. Nak kene ngadu kat TmNet nih..

Hari ni lak, aku dan member-member X-UIA buat rombongan menyerang kenduri Aiza di Seremban. Buat Aiza Azreen dan suami, Engku Hanif, Selamat Pengantin Baru. Alahai, gambar lak takde nak apdet. Takpe-takpe, nanti ada orang send, aku apdet:D. Aku lupa bawa kamera aku lagi. Lalalalalala..Telefon aku lak telefon zaman batu, memang tak leh amik gambar langsung!huhuhu

Lam kul 11 pagi, aku, Syikin dan Keon dah sampai di Hentian Nilai. Tunggu 4 biji lagi kereta yang konvoi dari Sungai Besi. Takkan aku dari Putrajaya dan Keon dari Seri Kembangan ni nak gi turun Sg Besi pastu naik balik ke Nilai, so kitaorang decided nak tunggu depa kat Hentian Nilai aje. Kira kul 12 lebih gak baru dapat jumpa semua rombongan. Wahida, Syara, Paan, Palie Pilus(bukan Palie Atan ek,hehe), Ikmal,Haley, Apek, Kaymee, Sape lagi ek, lupa nama laks yang 2 orang tu. So kira 'connection' dengan budak-budak UIA ni ada lagi la, cuma hari ni cam terconnect sikit;-)

Connection dan connection lagi. Connection punya pasal, 'hati itu' menjelma lagi. Arghhh!! aku tidak suka dengan perasaan yang ditimbulkan 'hati itu'. Padahal aku sudah tinggalkan 'hati itu' jauh di belakang, dan aku hanya memandang dan mencari 'hati' yang di hadapan. Tidak pernah sekali-kali aku berpaling ke belakang, berpaling kepada 'hati itu'! Buat apa 'hati itu' menjelma lagi?? Buat 'semakkan' kepala! Buat aku 'sakit'.

"Alahai Fida.. apa kamu merapu ni sayang??"

Opss.. aku sudah merapu rupanya. Maafkan aku yang lemah ini! Saat ini, aku sudah tidak mampu untuk membendung minda aku dari merapu dan merapu dan merapu lagi. Ampunnnn....

Ok, entry's done! Boleh pergi mandi. Lalalala.

Sampai ketemu di lain entry. Assalamualaikum.

"JANGANLAH KITA HIDUP DI DUNIA UNTUK MENDERITA DI AKHIRAT"

WaAllahualam
Wasalam..

0 comments:

 

Browse