Sunyi..

Saturday, January 02, 2010
Sunyi terasa di pagi hari,
Begitu mencengkam diri yang sepi,
Aku melangkah mencari erti,
Sebuah kehidupan yang hakiki.

Sunyi terasa di pagi hari,
Mungkin tiada yang mengerti,
Namun aku tetapkan diri di sini,
Untuk mencari pengganti hati.

Sunyi terasa di pagi hari,
Menguatkan semangat di hati sendiri,
Sedu dan sendu dihiris ketepi,
Agar kebahagiaan dikecapi.

PS: Wallawehhh, ada berbaur-baur karat jugak aku punya bahasa ni...ekekekeke.. Layan je la. Sebagai permulaan tahun baru versi masihi:D

7 comments:

nahmy said...

satu permulaan yg baik utk 2010. teruskan berkarya...cuma jgn 'carried away' aje dah lah..hehehe..

nhy said...

I agree completely . . psl bahasa kamu yg berkarat2, haha. .

Mudah2an 2010 lebih cemerlang berbanding yg lps2 ek, insyaAllah ;)

May Allah bless you always ~ TC! ^_^

baanu said...

y sunyi Fida..
kan i ada di cubicle sebelah..
:P

Khairi said...

syukur sebab ia sunyi. bos sy dpt sakit aneh telinga dia kuar bunyi 24 - 7 - 365.

nak tido pun xboleh. dah resign, skang alhamdulillah dah pulih sikit.

Fida, sunyi lagi kalu, pasang radio hek hek hek.

MaizaC'Joe said...

salam

sunyi.. hee.. kadang-kadang kena juga sunyi.. maiza bermula tahun baru kena sentiasa sunyi tenteram ceria.. huh!! kena settle projek di tahun baru.. bos dah bising la....

mylife-mysin-myfate said...

plz ajar aku macam mana nak cari pengganti hati

Afida Anuar said...

Nahmy-->tak..tak carried away..sy janji..hehe

Nisah-->Cikguuuuu...rindu sama cikgu.InsyaAllah moga cikgu pun sama. Moga tahun ni lebih baik dr yang sblum2nya. May Allah bless you too..~muahh

Baanu-->sebelah tapi jauh baanu:(

Khairi-->hehehe...sunyi2 la best..kalau pasang radio serabut:P

Maiza-->selamat menyudahkan projek. Jangan kasi bos bising nanti tak tenteram jadinya..hehehe

mylife-mysin-myfate--> Masa akan menggantikannya InsyaAllah. yang penting kene berusaha,berdoa sungguh2 agar dapat diganti dengan hati yang baru.~cheers^-^

 

Browse