Biasa..

Monday, January 18, 2010
Setiap hari aku memiliki kebiasaan.
Apabila dia nakal kepadaku, aku bersabar.
Dan apabila dia membahagiakanku, aku gembira..

Tapi hari ni kebiasaan itu menghilang.
Entah ke mana larinya.
Atau mungkin dibawa lari?erkk

Owhh aku inginkan kebiasaan aku...
Ada di samping aku..
Seperti selalu.
Baru tiada haru..

6 comments:

:.Yus.: said...

apakah kebiasaaan itu?

kadang2 kalau kebiasaan itu hilang ok gak.dpt merasa perasaan baru.tp kalau selalu sangat erm cuak jugak jdnya

aideeb said...

kebiasaan dan tabiat?

Tirana said...

Ala Fida...yang kebiasaan itu menjemukan..sesekali nak yang luar dari kebiasaan..

Frodo Baggins said...

lari dr kebiasaan
best jgk
cubalah ~


>>_____<<

Khairi said...

biasa itu bosan.
mencari yg luarbiasa shj hehe.

Afida Anuar said...

Yus-->kebiasaan tu adalah..erkk..unexplainable..tak bole amik yg baru..kene yg tu jugak..erkk

aideeb-->kebiasaan ni lain sket..bukan tabiat..erkk

Kak Tirana-->tak bole akak, kene ada yang ni. klu yg luar dari kebiasaan tu, nnti bukan fida jadinya..heheh

Frodo-->tak bestt..dah rasa..whuaaaaaaaaaa

Khairi-->alahai..tak bole2..sy kene cari kebiasaan ni jugak..heheh

 

Browse