Jatuh Cinta...

Saturday, January 16, 2010
"Cinta bukan satu paksaan. Memaksa orang untuk membuat apa yang kita mahu bukannya satu cinta, tapi perjanjian yang mengikat kebebasan. Tapi ...mencintai orang yang tak mahu mencintai kita juga bukan satu kesalahan. Kita tak jatuh cinta pada orang tu dengan syarat orang tu mesti mencintai kita. Jadi kenapa kita perlu takut untuk jatuh cinta?"

-Elizabeth Thornston-

PS: Patut la aku tak takut nak jatuh..tapi bab jatuh-jatuh ni, ada sakitnya jugak kan? Nak nak kalau jatuh dari tempat tinggi...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gedebukkk!! hehe.


7 comments:

:.Yus.: said...

uik..bukan main lg akak bercintan cintun ha

erm menarik nih..hehe ;)

Tirana said...

Fida terjatuh cinta dengan sapa? hehehehe

Ahmad Zulfadhli said...

kak afida dah jatuh cinta ker? aha.. :D

Pn Kartini said...

salam dear..

aaaaaaaaaaa...gedebukkk!!hehehe

Cute jekk!!hehehe

Pe2 dear..kalau jatuh cintannya..
masakan ada sakitnya..Berbunga2 gituu:):)

nahmy said...

kata-kata pujanggut dr saya plak,"menemui cinta tidak sukar...mengekalkannya lagi sukar"...wallahualam

Rashid said...

salam

Afida, Cinta bisa buatkan lidah kelu. hati berkata-kata.. dada dug dag dug dag..

yup! zaman sekarang ini seseorang itu perlu berani meluahkan rasa cintanya. Tak payah takut seandainya ditolak. Tak rugi apapun..

Suka orang pompuan yang berani.. hehe

Afida Anuar said...

yus-->kopi teh kata2 orang je ..erkk..

Kak tirana-->terjatuh kat...erkk...erkk;)

Zulfadhli-->terjatuh dr katil ada la zul..hehehe..

Kak Tinie-->hehehe..mmg berbunga kalau cinta dibalas cinta. Tapi setakat cinta dalam hati ermm.....

Nahmy-->kata2 dr seorang yang makan garam dulu...hehe

CIkgu Rashid-->Salam cikgu rashid. saya juga suka orang lelaki yang berani...hehehe

 

Browse