Tunggu..

Sunday, March 15, 2009
Mengapa yer, masa begitu pantas berlalu? Kadang-kadang sampai tak terkejar dibuatnya. Ya Allah bantu lah aku. Bantulah aku untuk mengejar masa yang begitu pantas lariannya.

Pejam celik, pejam celik, dah sebulan berlalu. Pejam celik, pejam celik, dah dapat menantu;)

Dulu aku rasa, masa takde la sebegini pantas seperti kini. Kalau pukul 6.30 mahu keluar bermain, aku rasa boleh bermain sepuas hati. Sempat mandi, sempat magrib berjemaah. Tapi kini, kalau 6.30 tu nak keluar bermain, tok sah harap lah. Musti tak puas. Main sekejap, dah kedengaran azan. Kan?

Kalau dulu, masuk tahun baru. Ya Allah, lambatnya nak habis, lambatnya nak masuk tahun baru. Sekarang? Pejam celik, pejam celik, HAPPY NEW YEAR!!!!!!

Kalau dulu, nak habiskan cuti sekolah sebulan..punya la lama. Sekarang? Sebulan tu terasa macam seminggu jek;(

Tapi yang paling mendukacitakan, dalam duk terkejar-kejar akan masa itu, banyak juga sebenarnya masa aku yang terbuang begitu saja... akhirnya aku menyesal sorang diri. Kenapa lah aku tak buat ni time tu, kenapa lah aku tak buat tu time ni... haihhhhh....

Oklah, aku nak mengejar masa sekarang. Dia sudah nak pergi.. tungguuuuuuuuuu..

6 comments:

Tirana said...

Fida...

Bagus kejar masa..untung2 boleh jadi kurus kering..hehehe..

Rancang masa dengan baik...kita akan rasa perjalanan kita smooth, insyaAllah.

:.Yus.: said...

kejar aka jgn xkejar..jgn smpi dh terlambat br nk kejar..hehe

syahza said...

tu la..sedar2 jer dh bln 3.. dh nak ke bln 8 besday toin, bertmbh lg umur sethn.. adesh..

miSs dee 4 dino said...

fida..
btul gak ah..
masa skrg nie dah masuk lari pecut..
aku xlarat nak kejar..

Afida Anuar said...

Kak Tirana-->alamak, jadi kurus kering nnti tak lawa pulak jadinya..hehehehe. Betul tu kak tirana, perancangan masa yang mantap la yang buatkan kita tidak terkejar2..huhuhu

Yus-->erkk..alamat dah lambat! dh kene tinggal ngn ketepi..hehehehe

Cik Toin-->Cik pidanye bulan 10..huh..2 bulan muda dr cik toin..ehehhehe

Ida-->haha lari pecut eh? dulu agaknya masa cuma berjalan kut..skrg dah pandai berlari..pecut lak tuh..huhuhu

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes

 

Browse