Menatap Petang..

Tuesday, March 24, 2009
Sejak balik dari Kuala Kangsar hari tu, aku rasa aku mengalami komplikasi hati yang agak teruk.

Harap-harap tak perlu masuk 'bilik bedah' lagi..erkk

p/s: Gambar di atas, aku dan Haini di perkarangan Masjid Ubudiah, Kuala Kangsar. Adehh.. aku nampak sangat rendah kes Haini pakai heels la ni.. tak aci ..hehehe

10 comments:

Tirana said...

Cantik baju Fida..hehehe

Afida Anuar said...

Erkk...mekasih Kak Tirana...baju je ke cantik? tuan dia tak cantik?? kihkihkih

Kehelan said...

tuan dia cantik dan manis...

Fida, cantik laa latar belakang... dulu kay amik gmbr kat masjid nih dh dekat senja2... so, nmpk gelap la skit... :)

~~Noli said...

nape ngn hati kak..haishhh!

:.Yus.: said...

a'ah nape ngan hati akak..risau nih..hrp xde pape yg serius

Afida Anuar said...

Kay-->hehe..mekasih kay.. tengok la pulak sape yg tukang amiknye.... Lan Strife tuu..hehe

Noli-->itu la noli..komplikasi hati..erkk..takde apa2 la..cuma...erkkk

Yus-->insyaAllah takde apa2 yg serius kut yus..heheheh...dun wori..btw..thanks sudi bertanye..ehehhe..eh nnti akak kasi wax yus tu ek..mlm sok..akak join usrah tu..

miSs dee 4 dino said...

hati kamu kenapa??

jelesnya..
aku sepatut pergi juga..
:(

sampai skrg aku xbaik demam lagi..demam dr yg hr tuh..kejap ok kejap x..tp sebab baru keje malu nak amik mc..semalam aku demam bdn panas cam api..sedih..

Afida Anuar said...

kesiannya kamu ida..badan kamu pasti kurang antibodi..banyakkan berehat yer..ptut la blog tak apdet2..hehehe

itu la, klu kamu pergi, pasti lagi meriah..

hati aku tiada apa2, kamu jangan risau..cuma alami sedikit kecamukan dalam membuat pilihan hidup, cheewahh

miSs dee 4 dino said...

saya xboleh tdo malam2..
sore saya dah hilang
nak bercakap pun org xpaham..
uwa..
sedihnya..
bile mau sihat ntah..

p/s: hati kamu dah ok?

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes

 

Browse