It's Been A While..

Tuesday, July 29, 2008
Malam ni segala-galanya akan berubah. Bermula malam ini. Aku tidak lagi akan keseorangan menghadapi cahaya rembulan dan sinaran bintang itu. Malam ni aku akan membiasakan diri untuk menghadapi malam ini dan seterusnya berdua.

Tiada lagi istilah aku keseorangan di malam hari. Tiada lagi istilah malam itu panjang, tiada lagi istilah ketakutan yang kadang-kadang menyinggah dek bunyi-bunyi yang menyeramkan. Erkk.. bunyi yang lahir dari perasaan aku yang takut gamaknya...huhuhu.. Biasa la, kalau sensorang tu, macam-macam perasaan yang timbul. Bunyi pintu rumah sebelah pun, dikata pintu rumah aku yang terbuka! Bunyi air dari rumah atas pun, di sangka air dari bilik mandi yang terbuka sendiri..hahahaha. Adehhh...

Tapi alhamdulillah, aku ni berani juga orangnya. Ye la, kalau tidak manakan sanggup tinggal kat rumah tu sorang-sorang memalam selama ni.. hahaha.

Lepas dah berdua ni, harap-harap tiada lagi kejadian-kejadian yang disangka ada kaitan dengan 'phenomenal activity' itu. Kalau ada pun, biar lah phenomena terserempak dengan UFO je dari tingkat 14 rumah kitaorang. Dengan alien duk melambai-lambai dari tingkap UFO...hurmmm..amacam?? Pemandangan yang indah tuu..Tak la seram sangat kut noo! Heh!

Till then....
WaAllahualam
Wasalam.

10 comments:

M@YaZ said...

Huhu .. x-files la plak .. :p

fatal1ty said...

"Lepas dah berdua ni,"
bile tuh cik fida..hehe

Afida Anuar said...

Ajat--> erkk..takde sebut pun x-files..hahahaha.

Padil--> Erkk..setat mlm ni la..dan seterusnya harapnye la..hihihih..

ala cik padil, tok sah pikir lain la.. ni sy nyer hosemate yang duk pojek bank negara dah balik cyber dah. n otomatik dia duk umah ni la..hehehe.

fatal1ty said...

owhh..ahahha..ngat mende td..kekeke..ye xye kan,selama ni fida dok sorang2 dumoh..

Afida Anuar said...

Iyer..eh,bukan duk sorang padil. Duk berdua sebenarnye. Tapi sebelum ni, bila malam sorang2 la, sebb Muni keje ikut waktu UK. so shift mlm. Tp skrang ni, bertiga la..heheheheh

saizulhafiz said...

hahaha..fida apa nk pnakot..tp kalo im dh balik jgn risau la.dia bonzer yg bagus,segala masalah pasti ade ubatnye...hahaha..yeah kak im..peace :)

Afida Anuar said...

Poyo je la mung ni saizul...

yeah bonda Im.. peaceeeeeeeeeeee..hikhihik

shauqi said...

huh.. ingatkan ape td.. ingatkan mcm daniazz... tu...hahahahahaha

Afida Anuar said...

Daniazz? Sape tu??

shauqi said...

mcD tau...haha

 

Browse