BonJoVi....Renungan...

Tuesday, July 08, 2008
Nampaknya sudah 3 malam BonJoVi aka BJV mempunyai 'teman'.Dia tidak lagi keseorangan, malam-malam yang dilalui nya penuh dengan keceriaan dan kegembiraan. Jelas tergambar kegembiraan itu tatkala aku mendekatinya setiap pagi. Aku gembira melihat BJV gembira. Aku juga tumpang bahagia apabila BJV bahagia. Aku harap dengan adanya 'teman' baru itu, sedikit sebanyak mampu mengubat sedikit parut calar itu. Namun aku tidak sempat lagi untuk berkenalan dengan 'teman' baru BJV itu. Nanti la, kalau diberi masa dan peluang.

Hari ini tiada apa yang best untuk dicoret. Seperti biasa DPN yang dinanti tidak kunjung tiba. Owhh.. baru teringat, hari ini renungan itu seperti biasa singgah di pandangan mata ini. Huh.. sejenak buat aku terfikir.

"Ada apa dengan renungan itu? Begitu menyentuh kalbuku ini"..cheewahh, cuba untuk bermadah, namun bab madah-madah ni bukan dalam bidang kuasa aku. Sorry la.

Renungan itu begitu menyentuh hatiku. Kenapa perlu begitu? Salah aku kah? Atau salah diakah? Atau renungan itu hanyalah renungan biasa-biasa saja. Tiada apa yang patut aku gusarkan sebenarnya.

Yer, tiada apa yang patut aku gusarkan dengan renungan itu. Renungan biasa-biasa dari insan biasa kepada insan biasa yang lain. Supposely and hopefully:D

Arghh enough for today's entry i think. Yeap..enough oredi. Nanti merapu pulak banyak!Until next entry then. Assalamualaikum.

p/s: Seperti biasa futsal game petang tadi aku & the team menang lagi!Hip hiphoorayyy!:D

"JANGANLAH KITA HIDUP DI DUNIA UNTUK MENDERITA DI AKHIRAT"

WaAllahualam
Wasalam

7 comments:

aziz said...

ko rindu kat DPN ker? hahahaha...

Afida Anuar said...

Rindu gak la ajis.. ko tak rindu ke?? rindu sangat2 nih..huhuhu..
Tiap2 ari tunggu dia. Cam tggu bulan jatuh ke riba pulak rasanye..ahaksss..

saizulhafiz said...

sapa teman baru BJV..ada city baru ke skrg???

Afida Anuar said...

Hahaha, yea betul saizul. 10 markah untuk mung (tiru ajis, kuikuikui). Dari hari tu duk bertempet jek kat sebelah BonJoVi tu. Aku tngok dari atas rumah la. Tu yang aku kate teman baru tu.. saje je...Ahaksss...

Pagi tadi br sempat usha dekat, sebb tuan dia gi keje lambat kut ari ni. Biasa kalau aku turun, teman BonJovi tu dah takde dah..

Plat Ganu weh. TAS berape entah no dia..huhu kete baru aku wase. Plastik tak abis buang lagi.
hurmmm...

:.Yus.: said...

at last ada gak teman BJV ye..klu x cian dia..dk sorg2dhla jauh nun disana..hihihi..lepas ni mst dia dh xsbr tgu mlm..nk jmp teman dia..

sitizero said...

ala...DBF pn nk gk kawan ngn BJV...even x same jenis pon...boley kan?
=)

Afida Anuar said...

Yus--> haha, itu la sorang2 kt hujung nun. Tak sabar nk tunggu mlm ek yus?

Hid--> Haha, boleh jek kawan. BJV mmg suke kwn ngn sape2, DBF ke BP ke, WRC ke, sape2 je la... Tp ni BJV dpt teman ketika mlm menjelma..hahahah dapat teman baru:D

 

Browse